Στη διάρκεια της διεθνούς έκθεσης «INLEX 2025», η νοτιοκορεατική Hanwha Aerospace παρουσίασε το νέο Τεθωρακισμένο Όχημα Μάχης (TOMA) Redback-eX ή NIFV Block.1 (New Infantry Fighting Vehicle Block.1), καθώς και το σχέδιο ανάπτυξης του NIFV Block.2. Το Redback-eX είναι εξέλιξη του AS-21 Redback. Το όχημα αναπτύσσεται στο πλαίσιο σχετικού προγράμματος του Νοτιοκορεατικού Στρατού, για ένα νέο ΤΟΜΑ που θα αντικαταστήσει το K-21 στη δεκαετία του 2030. Το Redback-eX (Block.1) ενσωματώνει σπονδυλωτής σχεδίασης πύργο μάχης, ο οποίος μπορεί να προσαρμοστεί ανάλογα με τις απαιτήσεις του χρήστη. Στην έκδοση Block.2 το όχημα θα ενσωματώνει σχεδίαση απόκρυψης ίχνους (Stealth) και αυξημένο επίπεδο προστασίας.

Επίσης, θα ενσωματώνει ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, ενεργητικό σύστημα αναρτήσεων και προηγμένο σύστημα ελέγχου πυρός. Σε σχέση με το AS-21, το Redbak-eX (Block.1) ενσωματώνει σειρά βελτιώσεων, ιδιαίτερα στον τομέα της προστασίας, της κινητικότητας και του οπλισμού. Ο κινητήρας βρίσκεται στο εμπρός μέρος του οχήματος, ο πύργος στο μέσο και η καμπίνα στο πίσω μέρος του οχήματος. Το βάρος μάχης είναι 42 τόνοι και απαιτεί πλήρωμα τριών ατόμων, ενώ έχει τη δυνατότητα μεταφοράς οκτώ πλήρως εξοπλισμένων στρατιωτών. Ο κύριος οπλισμός του είναι ένα πυροβόλο των 40 χιλιοστών με ικανότητα χρήσης πυρομαχικών υψηλής εκρηκτικότητας, διατρητικών και εκπαιδευτικών. Επιπλέον, ενσωματώνει τηλεχειριζόμενο σταθμό οπλισμού με πολυβόλο των 12,7 χιλιοστών και τριπλό εκτοξευτή αντιαρματικών πυραύλων TAipers.

Ο TAipers ενσωματώνει διπλό ερευνητή για προσβολές ημέρα και νύχτα και επιτυγχάνει μέγιστο βεληνεκές 8 χιλιόμετρα (η διατρητική του ικανότητα είναι 1.000 χιλιοστά χάλυβα). Η θωράκιση του προσφέρει προστασία επιπέδου 6 (προστασία από βολές πυροβόλων των 30 χιλιοστών), ενώ η προστασία δαπέδου είναι επιπέδου 4A/4B (προστασία από νάρκες και αυτοσχέδιους εκρηκτικούς μηχανισμούς με 10 κιλά εκρηκτική ύλη). Επιπλέον, το όχημα ενσωματώνει και ενεργητικό σύστημα προστασίας. Το σύστημα κίνησης του Redback-eX είναι υβριδικό, με πετρελαιοκινητήρα, συσσωρευτές και δύο ηλεκτροκινητήρες. Επίσης, χρησιμοποιεί ερπύστριες ελαστικού, αντί για μεταλλικές.