H Boeing ανακοίνωσε ότι στις 4 Απριλίου ξεκίνησε την αναβάθμιση του πρώτου CH-47F Block.1 Chinook του Αμερικανικού Στρατού στο επίπεδο Block.2. Το πρώτο CH-47F Block.1 άφησε τη γραμμή παραγωγής τον Ιούνιο του 2006. Σε σχέση με την έκδοση CH-47D το CH-47F ενσωματώνει ισχυρότερους κινητήρες, μέγιστης ισχύος 4.868 ίππων, ενώ η άτρακτος είναι κατασκευασμένη από μεγαλύτερα δομικά τμήματα προκειμένου να μειωθούν οι απαιτήσεις και το κόστος συντήρησης και επισκευής. Επίσης, η νέα τεχνική κατασκευής της ατράκτου μειώνει σημαντικά τις δονήσεις του ελικοπτέρου. Το CH-47F μπορεί να πετάξει με ταχύτητα 282 χιλιομέτρων την ώρα με φορτίο βάρους 9,5 τόνων. Επίσης, ενσωματώνει τα νέα ηλεκτρονικά συστήματα CAAS (Common Avionics Architecture System) της Rockwell Collins και το σύστημα DAFCS (Digital Advanced Flight Control System) της BAE Systems.
Στην έκδοση CH-47F Block 2 το ελικόπτερο μπορεί να μεταφέρει μέγιστο βάρος 10 τόνους, ενώ το μέγιστο βάρος απογείωσης είναι 24,5 τόνους. Ενσωματώνει τις συνθετικές έλικες ACRB (Advanced Chinook Rotor Blade) των RAH-66 Comanche (μέχρι στιγμές οι δοκιμές των ACRB δεν είναι επιτυχημένες), κινητήρες T55-715 της Honeywell με 20% μεγαλύτερη ισχύ και το σύστημα APAS (Active Parallel Actuator System), το οποίο βελτιώνει τη λειτουργία του ψηφιακού συστήματος ελέγχου πτήσης (μοιράζει με ακρίβεια τη ροπή μεταξύ των στροφείων). Επίσης, ενσωματώνει νέο και ελαφρύτερο σύστημα διαχείρισης καυσίμου και έχει αυξημένη ικανότητα παραγωγής ενέργειας. Για το μέλλον ο Αμερικανικός Στρατός σχεδιάζει την ανάπτυξη της έκδοσης Block.3, η οποία θα επιτρέψει στα Chinook να παραμείνουν σε υπηρεσία έως τη δεκαετία του 2060.