Σύμφωνα με δήλωση της Υπουργού Άμυνας της Γαλλίας, Florence Parly, το πρόγραμμα του ελαφρού ελικοπτέρου πολλαπλού ρόλου της Γαλλίας, το οποίο θα είναι το H-160M Cheetah της Airbus, θα επισπευτεί, ως προς την υλοποίηση του. Συγκεκριμένα το πρόγραμμα θα ξεκινήσει το 2021, αντί του 2022, ενώ η ένταξη του σε υπηρεσία θα γίνει το 2026, αντί του 2028.

Συνολικά οι Γαλλικές Ένοπλες Δυνάμεις θα παραλάβουν 169 H-160H Cheetah, μαζί με 400 κινητήρες, εκ των οποίων 80 για το Στρατό, 49 για το Ναυτικό και 40 για την Αεροπορία. Σε υπηρεσία θα αντικαταστήσουν τα Alouette-3, τα Dauphin, τα Gazelle, τα Fennec και τα Panther, η γήρανση των οποίων έχει επιβαρύνει το συνολικό κόστος υποστήριξης τους.

Το H-160M Cheetah, εξέλιξη του H-160, το οποίο πέταξε για πρώτη φορά το Δεκέμβριο του 2018 είναι ένα δικινητήριο ελικόπτερο μέγιστης ταχύτητας 330 χιλιομέτρων την ώρα. Στη βασική του διαμόρφωση μπορεί να μεταφέρει έως πέντε (5) πλήρως εξοπλισμένους στρατιώτες, συν τα δύο (2) άτομα του πληρώματος ή το πλήρωμα και δύο φορεία.

Το μέγιστο βάρος απογείωσης είναι μεταξύ 5.669-6.050 τόνοι, ανάλογα την έκδοση, ενώ, με το μέγιστο βάρος απογείωσης, η εμβέλεια του ανέρχεται στα 751 χιλιόμετρα. Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στην απλότητα της διαδικασίας και την οικονομική υποστήριξη και συντήρηση. Σύμφωνα με την Airbus το H-160M Cheetah θα έχει την πρώτη ανάγκη συντήρησης και υποστήριξης μετά από 50 ώρες πτήσης.

Το μήκος του ελικοπτέρου είναι 15,7 μέτρα και το ύψους 4,9 μέτρα. Το πλάτος είναι 2,5 μέτρα (άτρακτος) ή 3,5 μέτρα μαζί με τους σταθμούς ανάρτησης οπλισμού. Σε καθεστώς αποθήκευσης, με τις έλικες κλειστές, το πλάτος του ελικοπτέρου είναι της τάξεως των 4,4 μέτρων. Ο οπλισμός του αποτελείται από πυροβόλα, πολυβόλα, κατευθυνόμενες ρουκέτες, αντιαρματικά βλήματα και βλήματα κατά πλοίων.