Σύμφωνα με δημοσίευμα της ινδικής ιστοσελίδας «Times of India», η Ινδία επέλεξε το γερμανικό υποβρύχιο T-214, στο πλαίσιο του προγράμματος νέων υποβρυχίων «Project-75(I)». Όπως αναφέρει η ιστοσελίδα τα κρατικά ναυπηγεία MDL (Mazagon Dock Shipbuilders Limited) θα ξεκινήσουν διαπραγματεύσεις με τα γερμανικά ναυπηγεία TKMS (ThyssenKrupp Marine Systems) για τη σύμβαση ναυπήγησης έξι υποβρυχίων, με σύστημα AIP και προϋπολογισμό περί τα $ 8,4 δισεκατομμύρια. Το πρόγραμμα «Project-75(I)» είναι συνέχεια του «Project-75», δηλαδή της ναυπήγηση έξι υποβρυχίων Scorpene, κλάσης «Kalvari», της Naval Group. Τα «Kalvari» ναυπηγήθηκαν χωρίς σύστημα AIP, αλλά στις αρχές Ιανουαρίου, το Υπουργείο Άμυνας της Ινδίας ανακοίνωσε ότι υπέγραψε σύμβαση € 214 εκατομμυρίων για την ενσωμάτωση του εγχώριας σχεδίασης και ανάπτυξης συστήματος AIP-Plug στα «Kalvari» (το πρόγραμμα θα υλοποιήσει η MDS).

Η κοινοπραξία TKMS/MDS επικράτησε της κοινοπραξία μεταξύ της ισπανικής Navantia και της ινδικής Larsen & Toubro (L&T). Οι δύο κοινοπραξίες επιλέχθηκαν για τελική αξιολόγηση μεταξύ πέντε υποψηφιοτήτων, από τη Γαλλία, τη Γερμανία, τη Νότια Κορέα, τη Ρωσία και την Ισπανία. Οι προτάσεις της Γαλλίας, της Νότιας Κορέας και της Ρωσίας απορρίφθηκαν τον Ιούλιο του 2021. Η Γερμανία, που τελικά επικράτησε του διαγωνισμού, προσφέρει μια έκδοση του T-214 εκτοπίσματος 3.000 τόνων (η Ισπανία προσέφερε μια έκδοση του S-80). Σύμφωνα με τον ισχύοντα προγραμματισμό, το πρώτο υποβρύχιο του προγράμματος Project-75(I) θα πρέπει να ενταχθεί σε υπηρεσία περί το 2030.