Η γαλλική Γενική Διεύθυνση Εξοπλισμών (DGA) ανακοίνωσε ότι πραγματοποίησε δοκιμαστική πτήση ελικοπτέρου NH-90 με 85% βιοκαύσιμο φυτικού ελαίου, με αποτέλεσμα τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα σε ποσοστό 75%. H δοκιμή έγινε σε συνεργασία με τις εταιρίες Safran, TotalEnergies και Airbus. Η τροφοδοσία του βιοκαυσίμου (ανακυκλωμένου μαγειρικού φυτικού ελαίου, η παραγωγή του έγινε από την TotalEnergies) έγινε σε έναν από τους δύο κινητήρες RTM-322 του ελικοπτέρου. Για την επεξεργασία του φυτικού ελαίου και την παραγωγή του βιοκαυσίμου η TotalEnergies χρησιμοποίησε τεχνολογία HEFA (Hydroprocessed Esters & Fatty Acids). Σύμφωνα με την εταιρία το βιοκαύσμο αυτό παράγει αποτύπωμα διοξειδίου του άνθρακα τέσσερις φορές μικρότερο από τα ορυκτά καύσιμα.
Η δοκιμαστική πτήση πραγματοποιήθηκε στις 3 Φεβρουαρίου στη Γαλλία, ενώ δεν απαιτήθηκε καμία τροποποίηση των κινητήρων πριν την πτήση. Η δοκιμή έγινε στο πλαίσιο προγράμματος μείωσης της χρήσης ορυκτών καυσίμων, για στρατιωτικούς σκοπούς, χωρίς όμως την ανάγκη τροποποίησης των κινητήρων ή των διαδικασιών υποστήριξης τους. Τον Δεκέμβριο του 2022, πριν δηλαδή τη δοκιμαστική πτήση, η Safran είχε δοκιμάσει με επιτυχία το συγκεκριμένο βιοκαύσιμο, σε κινητήρα RTM-322, σε δοκιμές εδάφους. Η Safran έχει ανακοινώσει ότι εργάζεται προς την κατεύθυνση της μείωσης των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα από τους κινητήρες της κατά 100% και ότι ήδη έχει καταφέρει οι κινητήρες της να παράγουν λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα σε ποσοστό 50%.