Στη διάρκεια της διεθνούς έκθεσης «Euronaval 2024» η ευρωπαϊκή MBDA ανακοίνωσε ότι το πρώτο πρωτότυπο του υπό ανάπτυξη πυραύλου προσβολής μακρού πλήγματος FC/ASW (Future Cruise/Anti-Ship Weapon) έχει κατασκευαστεί και ότι υποβάλλεται σε εκτεταμένες δοκιμές ραδιοσυχνοτήτων. Επίσης, η MBDA ανακοίνωσε ότι ο πύραυλος ολοκλήρωσε τις δοκιμές του κινητήρα τους, οι οποίες έγιναν σε εργοστασιακό περιβάλλον. Σύμφωνα με την MBDA τα αποτελέσματα αυτών των δοκιμών ήταν εξαιρετικά και εντυπωσιακά. Ο πύραυλος έχει δοκιμαστεί και ως προς τη λειτουργία του ερευνητή, της πολεμικής κεφαλής και του πυροκροτητή. Η ανάπτυξη του FC/ASW ξεκίνησε το 2017. Η έκδοση κατά πλοίων αναμένεται να ενταχθεί σε υπηρεσία το 2028, ενώ το 2030 έχει προγραμματιστεί η ένταξη σε υπηρεσία της έκδοσης προσβολής χερσαίων στόχων. Το πρόγραμμα FC/ASW έχει ως στόχο την αντικατάσταση των RGM-84 Harpoon, ΜΜ-40 Exocet και SCALP/Storm Shadow με ένα νέο πύραυλο, συμβατό με τους κάθετους εκτοξευτές Mk.41 VLS (Vertical Launch System) και Sylver A70. Οι FC/ASW θα ενσωματώνουν κινητήρα Ramjet, το μήκος τους θα είναι περί τα πέντε μέτρα, το βάρος τους περί τα 800 κιλά και θα ενσωματώνουν τρείς πολεμικές κεφαλές, μια κύρια 200 κιλών και δύο μικρότερες των 50 κιλών έκαστη. Οι δύο μικρότερες κεφαλές είτε θα συμβάλουν την καταστρεπτική ισχύ της ισχυρότερης κεφαλής ή θα αποχωρίζονται του βλήματος πριν την πρόσκρουση, δηλαδή θα λειτουργούν ως υπό-πυρομαχικά, με στόχο την προσβολή του στόχου σε διαφορετικά σημεία. Η επιλογή ανάπτυξης δύο διαφορετικών πυραύλων έχει να κάνει με την ανάγκη προσβολής διαφορετικών στόχων (θαλάσσιους και χερσαίους), άρα με την ανάγκη υιοθέτησης διαφορετικού προφίλ επίθεσης. Στην περίπτωση προσβολής στόχων εδάφους ο πύραυλος θα προσεγγίζει το στόχο από μεγάλο υψόμετρο, ενώ για την προσβολή πλοίων η προσέγγιση είναι διαφορετική, με πτήση κοντά στην επιφάνεια της θάλασσας και εφαρμογή τακτικής Pop-Up στην τερματική φάση.