Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται το πρόγραμμα προμήθειας των αεροσκαφών έγκαιρης προειδοποίησης και ελέγχου E-2D Advanced Hawkeye του Αμερικανικού Ναυτικού. Πρόσφατα μάλιστα ένα E-2D, εφοδιασμένο με σύστημα εναέριου ανεφοδιασμού, πραγματοποίησε επιτυχημένη δοκιμή εναέριου ανεφοδιασμού σε πτήση.
Η πτήση διήρκεσε 4 ώρες και πραγματοποιήθηκαν 12 σενάρια ανεφοδιασμού. Συνολικά το E-2D ανεφοδιάστηκε με 1.700 λίβρες καυσίμου από ένα KC-130 Hercules του Αμερικανικού Ναυτικού.
Το E-2D άρχισε να αναπτύσσεται στα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας. Η πρώτη πτήση του πραγματοποιήθηκε τον Αύγουστο του 2007, ενώ οι παράδοση του πρώτου E-2D έγινε το 2010, με το αεροσκάφος να λαμβάνει πιστοποίηση IOC (Initial Operational Capability) το 2015.
Στην έκδοση E-2D το αεροσκάφος διαθέτει, μεταξύ άλλων, ένα πλήρως ψηφιακό πιλοτήριο, νέους κινητήρες και το ραντάρ τεχνολογίας AESA (Active Electronically Scanned Array) τύπου AN/APY-9.
Μέχρι τον Ιούνιο του 2013 το Αμερικανικό Ναυτικό είχε παραλάβει 10 αεροσκάφη, έναντι συνολικής απαίτησης για 50 αεροσκάφη. Το κόστος του προγράμματος, το οποίο υλοποιεί η Northrop Grumman, ξεπερνά τα $ 7,2 δισεκατομμύρια.
Η δυνατότητα εναέριου ανεφοδιασμού του E-2D δεν προβλεπόταν στο αρχικό συμβόλαιο ανάπτυξης, αλλά προστέθηκε αργότερα, το 2013. Το πρώτο αεροσκάφος με δυνατότητα εναέριου ανεφοδιασμού θα παραδοθεί στο Αμερικανικό Ναυτικό το 2018, ενώ αναμένεται να λάβει πιστοποίηση IOC το 2020. Όσα αεροσκάφη έχουν κατασκευαστεί χωρίς αυτή τη δυνατότητα θα υποστούν πρόγραμμα αναβάθμισης μετά το 2020.