Η βρετανική BAE Systems ανακοίνωσε ότι η φρεγάτα HMS «Cardiff», η δεύτερη από τις οκτώ φρεγάτες τύπου Type-26, κλάσης «City», του Βρετανικού Ναυτικού «έπεσε» στο νερό. Η φρεγάτα μεταφέρθηκε από τα ναυπηγεία Govan σε νέα τοποθεσία, όπου και θα «πέσει» στο νερό. Στη συνέχεια θα πάει στα ναυπηγεία Scotstoun για να συνεχιστεί η κατασκευή της. Η πρώτη φρεγάτα (HMS «Glasgow») άρχισε να ναυπηγείται τον Ιούλιο του 2017, καθελκύστηκε το Δεκέμβριο του 2022 και αναμένεται να ενταχθεί σε υπηρεσία στα τέλη του 2026 ή τις αρχές του 2027. Η δεύτερη φρεγάτα άρχισε να ναυπηγείται τον Αύγουστο του 2019 και αναμένεται να ενταχθεί σε υπηρεσία στις αρχές του 2028. Το συμβόλαιο ναυπήγησης των τριών πρώτων πλοίων ανέρχεται στα £ 3,7 δισεκατομμύρια, ενώ το συνολικό κόστος των οκτώ Type-26, μαζί με την υποστήριξη άγνωστης διάρκειας, τα όπλα (τουλάχιστον ένας φόρτος μάχης), την εκπαίδευση των πληρωμάτων και τις δαπάνες για τη δημιουργία των αναγκαίων υποδομών θα ανέλθει στα £ 8 δισεκατομμύρια.

Το αρχικό κόστος ναυπήγησης 13 πλοίων, της αρχικής απαίτησης, ήταν £ 11,5 δισεκατομμυρίων, αλλά η μείωση της παραγγελία κατά πέντε πλοία είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση του κόστους ανά πλοίο κατά 11%. Το εκτόπισμα των Type-26 ανέρχεται σε 8.000 με πλήρη φόρτο. Έχουν μήκος 149,9 μέτρα και πλάτος 20,8 μέτρα. Το σύστημα πρόωσης είναι τύπου CODLOG με ένα αεροστρόβιλο Rolls-Royce MT30, τέσσερις πετρελαιοκινητήρες MTU Type-20V 4000 M53B και δύο ηλεκτροκινητήρες. Η μέγιστη ταχύτητα των πλοίων ξεπερνά τους 26 κόμβους (48 χιλιόμετρα την ώρα) και η τυπική τους εμβέλεια είναι 7.000 ναυτικά μίλια (12.964 χιλιόμετρα). Οι απαιτήσεις επάνδρωσης ανέρχονται στα 157 άτομα. Ο οπλισμός τους αποτελείται από 48 κάθετα κελιά Mk.41 για αντιαεροπορικούς πυραύλους Sea Ceptor (CAMM) και άλλα 24 κάθετα κελιά Mk.41 για πυραύλους κατά χερσαίων στόχων BGM-109 Tomahawk. Επίσης ο οπλισμός τους περιλαμβάνει ένα πυροβόλο Mk.45 των 127/62 χιλιοστών, δύο πυροβόλα DS-30M Mk.2 των 30 χιλιοστών, τέσσερα πολυβόλα γενικής χρήσης και δύο αντιπυραυλικά συστήματα Phalanx.