O Υποπλοίαρχος Thibault Lavernhe, στέλεχος του γραφείου προγράμματος του νέου αεροπλανοφόρου PANG (Porte-avions de nouvelle génération) του Γαλλικού Ναυτικού, δήλωσε ότι η τελική σχεδίαση του αεροπλανοφόρου βρίσκεται πολύ κοντά στην ολοκλήρωση της και ότι μόλις ολοκληρωθεί η σχεδίαση, εντός του 2025, το πρόγραμμα θα προχωρήσει στη φάση της κατασκευής. Σύμφωνα με το ισχύον χρονοδιάγραμμα το νέο αεροπλανοφόρο θα αρχίσει να ναυπηγείται το 2026 και θα αντικαταστήσει το «Charles de Gaulle» το 2038. Ως σχεδίαση το PANG θα μπορεί να φιλοξενήσει τόσο επανδρωμένα όσο και μη-επανδρωμένα αεροπορικά μέσα. Το πρόγραμμα διαχειρίζονται η Γενική Διεύθυνση Εξοπλισμών (DGA) και η κοινοπραξία MO Porte-Avions της Naval Group και της Chantiers de l’Atlantique. Το νέο αεροπλανοφόρο θα είναι πυρηνοκίνητο και αναμένεται να κοστίσει περί τα € 10 δισεκατομμύρια τουλάχιστον. Οι αρχικές μελέτες για το νέο αεροπλανοφόρο ξεκίνησαν τον Οκτώβριο του 2018.

Το PANG θα ενσωματώνει ηλεκτρομαγνητικό σύστημα εκτόξευσης αεροσκαφών (EMALS : Electromagnetic Aircraft Launch System), το μήκος του θα είναι περί τα 310 μέτρα, το πλάτος του περί τα 85 μέτρα και θα επιτυγχάνει μέγιστη ταχύτητα περί τους 27 κόμβους (50 χιλιόμετρα την ώρα). Θα έχει εκτόπισμα περί τους 75.000 τόνους και θα μπορεί να εκτελεί 60 απογειώσεις αεροσκαφών την ημέρα. Επίσης, θα πρέπει να έχει χώρους αποθήκευσης πυρομαχικών για εντατικές επιχειρήσεις διάρκειας επτά ημερών. Στην τυπική του διαμόρφωση το νέο αεροπλανοφόρο θα πρέπει να μεταφέρει, εκτός των 40 μαχητικών αεροσκαφών Rafale-M, 5-6 ελικόπτερα NH-90, δύο αεροσκάφη έγκαιρης προειδοποίησης και ελέγχου E-2D HawkEye και UAV/UCAV σε ρόλο συλλογής πληροφοριών, προσβολής και εναέριου ανεφοδιασμού. Κάθε κοιτώνας για το πλήρωμα θα φιλοξενεί έως οκτώ ναύτες, το μέγιστο. Οι απαιτήσεις πληρώματος θα είναι περί τα 2.000 άτομα.