Σύμφωνα με ανακοίνωση της Προεδρίας Αμυντικής Βιομηχανίας της Τουρκίας (SSB) εντός του 2022 η Aselsan θα παραδόσεις στην Τουρκική Αεροπορία το πρωτότυπο ραντάρ τεχνολογίας AESA που ανέπτυξε για τα F-16. Το ραντάρ θα ενσωματωθεί σε F-16 Block.30 για να πραγματοποιηθούν οι σχετικές δοκιμές. Αν και όταν οι δοκιμές ολοκληρωθούν με επιτυχία το ραντάρ θα ενσωματωθεί στα τουρκικά F-16 Block.30, στο πλαίσιο του εν εξελίξει προγράμματος αναβάθμισης «Özgür», με απώτερο στόχο την ενσωμάτωση του σε όλα τα τουρκικά F-16. Το ίδιο ραντάρ προορίζεται για τα UAV τύπου Akinci και το υπό ανάπτυξη αεροσκάφος TF-X.
Επί του παρόντος, τα τουρκικά F-16 Block.30 υπόκεινται σε δομικό εκσυγχρονισμό από την TAI για την αύξηση του ορίου επιχειρησιακής τους ζωής από τις 8.000 στις 12.000 ώρες πτήσης. Η ανάπτυξη του ραντάρ ξεκίνησε το Μάρτιο του 2019. Το πρόγραμμα «Özgür» αφορά στην εγκατάσταση τουρκικής προέλευσης ηλεκτρονικών συστημάτων και λογισμικού στα αεροσκάφη. Ξεκίνησε το 2012, ενώ το πρώτο αναβαθμισμένο F-16 παραδόθηκε τον Ιούλιο του 2020 (οι εργασίες αναβάθμισης ξεκίνησαν το 2018). Οι παραδόσεις αναμένεται να ολοκληρωθούν το 2023.
Το πρόγραμμα «Özgür» αφορά στην εγκατάσταση: 1/ Ηλεκτρονικού υπολογιστή αποστολής 2/ Μονάδας διασύνδεσης συστήματος για την μετατροπή αναλογικών παραμέτρων σε ψηφιακές και προβολής τους στον πιλότο 3/ Έγχρωμων οθονών πολλαπλών ενδείξεων CMFD-55 τεχνολογίας AMLCD (Active Matrix Liquid Crystal Display) 4/ Σύστημα ελέγχου καυσίμου και υδραυλικών, έτσι ώστε ο πιλότος να γνωρίζει επακριβώς το απόθεμα καυσίμου και την υδραυλική πίεση 5/ Αδρανειακού συστήματος πλοήγησης ANS-511 6/ Οθόνης ενδείξεως όλων των παραμέτρων του κινητήρα 7/ Ασφαλές σύστημα επικοινωνιών MİLSEC-3 για επικοινωνία, με ήχο, εικόνα και δεδομένα στις ζώνες συχνοτήτων HF/VHF/UHF. 8/ Σύστημα αναγνώρισης φίλου και εχθρού (IFF) Mode.5/S 9/ Ραντάρ AESA (σε ύστερο χρόνο) και 10/ Ψηφιακή παραλλαγή, όμοια με αυτή που θα χρησιμοποιηθεί στα εκπαιδευτικά-ελαφρά μαχητικά Hürjet.