Στις 7 Ιουνίου οι Νορβηγικές Ένοπλες Δυνάμεις δημοσίευσαν έγγραφο, το οποίο περιλαμβάνει τα εξοπλιστικά αιτήματα του Αρχηγού των Ενόπλων Δυνάμεων της χώρας, Στρατηγού Eirik Kristoffersen. Στην κορυφή της λίστας του Νορβηγού Αρχηγού είναι η αύξηση του αριθμού των υπό προμήθεια νέων υποβρυχίων T-212CD από τα τέσσερα στα έξι. Επίσης, ο Στρατηγός Eirik Kristoffersen, ζητά την βαθμιαία μεν, αλλά ολική ανανέωση των πλοίων τον Ναυτικού και της Ακτοφυλακής της Νορβηγίας. Σύμφωνα με το σκεπτικό του Αρχηγού, η αύξηση του αριθμού των υποβρυχίων T-212CD, έναντι τις αύξησης του αριθμού νέων φρεγατών, επίσης από τις τέσσερις στις έξι, είναι προτιμητέα καθώς θα διπλασιάσει την επιχειρησιακή ευελιξία του Νορβηγικού Ναυτικού.
«Τα υποβρύχια είναι δύσκολο να ανιχνευθούν και, βραχυπρόθεσμα όσο και μεσοπρόθεσμα, δεν υπάρχει η τεχνολογία που να αμφισβητήσει αυτό το πλεονέκτημα. Αυτή η ενίσχυση θα αυξήσει την ικανότητα των Ενόπλων Δυνάμεων να αρνούνται την ελευθερία κίνησης του αντιπάλου και θα αυξήσει την ικανότητα μας να πολεμούμε τις ναυτικές δυνάμεις του εχθρού», αναφέρει το έγγραφο. Γερμανία και Νορβηγία έχουν υπογράψει σύμβαση ύψους € 5,5 δισεκατομμυρίων για τη ναυπήγηση έξι συνολικά T-212CD, δύο για τη Γερμανία και τέσσερα για τη Νορβηγία. Σύμφωνα με τον προγραμματισμό, το πρώτο υποβρύχιο θα αρχίσει να ναυπηγείται εντός του 2023, ενώ η παράδοση του στη Νορβηγία έχει προγραμματιστεί για το 2029. Το πρώτο γερμανικό υποβρύχιο θα παραδοθεί το 2032.
Σε σχέση με τα T-212A, τα T-212CD θα έχουν 65% μεγαλύτερο εκτόπισμα, θα είναι 30% μακρύτερα, 50% πλατύτερα, ενώ θα είναι και ψηλότερα κατά δύο μέτρα. Ο λόγος που τα T-212CD είναι μεγαλύτερων διαστάσεων είναι η υιοθέτηση μεγαλύτερου εξωτερικού κελύφους, προκειμένου να μειωθεί το ίχνος σόναρ του υποβρυχίου. Ένας άλλος λόγος είναι η αύξηση της μεταφορικής ικανότητας σε όπλα και η αύξηση του χρόνου παραμονής στη θάλασσα. Για το σόναρ των υποβρυχίων υπάρχουν οι επιλογές των ενεργητικών ή των παθητικών. Εξωτερικά, η σχεδίαση των T-212CD θα διαφέρει από τα συμβατικά υποβρύχια, καθώς έχουν επιλεγεί ευθείες επιφάνειες, ως μέσω μείωσης του ίχνους σόναρ.