Για την πρόοδο των έργων που εκτελεί η Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία για το ΥΕΘΑ ενημερώθηκε ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Νικόλαος Παναγιωτόπουλος, ο οποίος επισκέφθηκε τις εγκαταστάσεις της εταιρείας στις 2 Απριλίου 2021.

Τον Υπουργό συνόδευαν ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας κ. Αντώνης Οικονόμου, ο Γενικός Διευθυντής ΓΔΑΕΕ κ. Θεόδωρος Λάγιος και ο Διευθυντής του Γραφείου του Υπουργού Εθνικής Άμυνας κ. Αθανάσιος Βάλαρης. Στη συνάντηση παρέστη επίσης ο Αντιπρόεδρος της Lockheed Martin κ. Ντένης Πλέσσας.

Η Διοίκηση της Εταιρείας έκανε μια γενική ανασκόπηση της προόδου των προγραμμάτων που εκτελεί η ΕΑΒ και συζητήθηκε ευρύτερα ο σχεδιασμός της Εταιρείας προκειμένου να ανταποκριθεί στις αυξημένες υποχρεώσεις της. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στο σημαντικό πρόγραμμα που εκτελεί η ΕΑΒ για την αναβάθμιση των μαχητικών αεροσκαφών F-16 Block 52 Advanced και 52+ σε Viper.

Έχουν περατωθεί με επιτυχία οι εργασίες στο πρωτότυπο αεροσκάφος, το οποίο βρίσκεται στις ΗΠΑ από τις 5 Φεβρουαρίου, προκειμένου να υποβληθεί στις τελικές δοκιμές πιστοποίησης, και έχουν ενταχθεί στην ΕΑΒ άλλα δύο F-16 στα οποία γίνονται οι απαραίτητες εργασίες. Πρόκειται για ένα από τα προγράμματα της εταιρείας με κορυφαία προτεραιότητα, που θα ενισχύσει δραστικά την επιχειρησιακή ικανότητα της Πολεμικής Αεροπορίας.

Επίσης μεγάλης σημασίας είναι η αναβάθμιση των αεροσκαφών συνεργασίας περιπολίας P-3 Orion. Μαζί με το αεροσκάφος ενδιάμεσης λύσης που έχει ήδη παραδοθεί στο Πολεμικό Ναυτικό και συμμετέχει στις επιχειρήσεις του, τα Ρ-3 θα ενισχύσουν τη δυνατότητά του να εκτελεί ναυτικές περιπολίες, αναγνωρίσεις και ανθυποβρυχιακό πόλεμο.

Ταυτόχρονα η ΕΑΒ συντηρεί τα αεροσκάφη της Πολεμικής Αεροπορίας συνεχίζοντας με βελτιωμένους ρυθμούς την παράδοση μεταγωγικών C-130 και σχεδιάζοντας παράλληλα να αναβαθμίσει τις υποδομές της με στόχο την δημιουργία Κέντρου Συντήρησης C-130 διεθνούς εμβέλειας, προκειμένου να εξυπηρετεί και την αγορά της Μέσης Ανατολής και Βόρειας Αφρικής.

Κατά την ανασκόπηση, τονίσθηκε ιδιαίτερα το γεγονός ότι η ΕΑΒ συντηρεί για μια ακόμα χρονιά και παραδίδει εμπρόθεσμα τα πυροσβεστικά αεροσκάφη ενόψει καλοκαιρινής περιόδου. Πλέον των εργασιών εργοστασιακής συντήρησης στις εγκαταστάσεις της συνδράμει και με κλιμάκιο εξειδικευμένων τεχνικών καθ’ όλη τη διάρκεια της πυροσβεστικής περιόδου στην 112 ΠΜ.

Comments

  1. Για να καταλαβω
    το αρχικο F-16 που βρισκεται στις ΗΠΑ κανει calibration – ρυθμιση των νεων επιμερους συστηματων στην κοινη πλατφορμα.Τα α/φη που ολοκληρωνουν την εγκατασταση των παραπανω συστηματων στηε ΕΑΒ πως θα αποδινονται στις μοιρες απο τη στιγμη που οι ελεγχοι συνεχιζονται στις ΗΠΑ ?
    Θα παραλαμβανουν αεροσκαφη που δεν θα χουν ικανοτητα πτησης ?
    θα παραμεινουν στην ΕΑΒ εως οτου ολοκληρωθουν οι ελεγχοι στις ΗΠΑ κ λαβουν τις σχετικες οδηγιες για τις τελικες ρυθμισεις ?
    ή θα γινουν οι τελικες ρυθμισεις απο τις Μοιρες στην πτερυγα ή τη ΜΣΒ ?

      1. Στο Pronews και Defencenet γράφονται τα ψευδη του αιώνα. Παρουσιάζονται ως ειδησεις πράγματα που είναι γνωστά εδώ και 1-2 χρόνια. Γι αυτόν τον λόγο ειναι το αεροσκάφος στις ΗΠΑ, για έλεγχο συμβατότητας και επίλυση τυχον προβλημάτων.

        Ήδη τους κυνηγαγε εισαγγελέας περυσι για τα ψευδη που έγραφαν, και συνεχίζουν ακάθεκτοι. Τη μια το παίζουν πατριωτες, την άλλη είναι υποστηρικτές των λαθρομεταναστων και των αναρχικών μπαχαλακιδων και βρίζουν συνεχώς την αστυνομία.

        Και αν δεν τους αρέσει και αυτό που έγραψες, σε μπλοκάρουν για πάντα από πάνω. Έτσι εχουν φτάσει να εχουν μονο παλαβους, αγράμματους, ψυχοπαθείς και ανόητους που δεν ξέρουν ουτε να δέσουν τα κορδόνια τους εκεί μέσα.

  2. Ολα πανε καταπληκτικά. Ολα τα προβληματα κατω απο το χαλακι και οταν σκασουν θα φταει ….η εαβ και οχι ολες οι κυβερνησεις που χεν διορθωνουν τα προβληματα.

  3. Με το P3 εγώ από το άρθρο δεν κατάλαβα πότε θα παραδοθεί το πρώτο αναβαθμισμένο.

    Παράλληλα λέει ότι συνεχίζει με βελτιωμένους ρυθμούς την παράδοση των C-130 (άρα πόσα παραδόθηκαν πχ στο τρίμηνο?)

    Για τα Viper μοιάζει να έχει μπει σε ρυθμό κάτι που είναι καλό, μακάρι να μην είμασταν στο 2ο, αλλά στο 4ο-5ο αλλά έτσι και αλλιώς αν μπαίνουν με ρυθμό 1 τον μήνα, θα μπορούσαμε πχ να ελπίζουμε ότι το τέλος του 2021 θα μας βρει με 6 Ραφαλ και 6 Viper

  4. Για το πρόγραμμα των V θα έχουμε σαφή εικόνα όταν αρχίσουν να μπαίνουν μαζικά τα αεροσκάφη προς εκσυγχρονισμό. Η τροποποίηση του ενός πρωτότυπου ή η σταδιακή προετοιμασία μικρού αριθμού αεροσκαφών δεν επαρκεί να δημιουργήσει μποτιλιάρισμα στο σύστημα.

    Για τα P3 δεν υπάρχει πουθενά καμία ενημέρωση για το στάδιο που βρίσκεται ο εκσυγχρονισμός. Το μόνο που αναφέρεται συνέχεια είναι η απόδοση του αεροσκάφους ενδιάμεσης λύσης και το ποσό χρήσιμο είναι. Αυτό ίσως είναι ένδειξη προβλήματος ή καθυστερήσεων για ένα έτσι κι αλλιώς προβληματικό πρόγραμμα

  5. Ωραιοτατη δημιουργικη ασαφεια. ….. μεσομακροπροθεσμα που ειχε δηλωσει κ πρωην προεδρος του ΠΑΟ

    https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://sportdog.gr/sports/podosfairo/article/312448/sxolio-gia-pao-quot-sxizofreneia-tra-la-la-lala-quot&ved=2ahUKEwjc0Y6StunvAhXIt6QKHS5XCB4QFjAEegQICRAC&usg=AOvVaw1iD2KpwvTHQds-hS9Ude01&cshid=1617705796043

  6. Υπαρχει κινητικοτητα αλλά…. σε ολα τα προγραμματα Που τρέχουν δεν ξερω εαν θα προφτασει η Ελλαδα να αποκτησει ικανη μαζα (rafale,viper,p3κλπ ) υλικού που να ξέρουμε να το χρησιμοποιήσουν στα μέγιστα.ο χρόνος μετρά αντίστροφα….

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *