Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Βασίλη Νέδου για την εφημερίδα «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ», Ελλάδα και Γαλλία συμφώνησαν για την ενίσχυση του Πολεμικού Ναυτικού τόσο με φρεγάτες FREMM όσο και με δύο φρεγάτες Belharra. Συγκεκριμένα, οι δύο FREMM θα έλθουν στην Ελλάδα, με καθεστώς μίσθωσης πενταετίας (2018-2023), μέχρι να ναυπηγηθούν και να ενταχθούν σε υπηρεσία οι δύο Belharra.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα της έντυπης έκδοσης της «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ», οι δύο FREMM που θα έρθουν στην Ελλάδα τον προσεχή Αύγουστο είναι οι D-653 «Languedoc» και D-650 «Aquitaine». Η «Aquitaine» άρχισε να ναυπηγείται το 2007, καθελκύστηκε τον Απρίλιο του 2010 και εντάχθηκε σε υπηρεσία το Νοέμβριο του 2012. Η «Languedoc» ξεκίνησε να ναυπηγείται το 2011, καθελκύστηκε τον Ιούλιο του 2014 και εντάχθηκε σε υπηρεσία τον Μάρτιο του 2016.

Comments

  1. Απο αυτά που γνωρίζω οι δυο αυτές φρεγάτες είναι ανθυποβρυχιακού πολέμου κυρίως μιας και η Γαλλία δεν έχει παραλάβει ούτε η ίδια τις «καθαρά» αντιαεροπορικού πολέμου. Μπορούν να φέρουν exocet, scalp naval, aster κ.α. Η D650 Aquitaine είναι η φρεγάτα που συμμετείχε πριν λίγες ημέρες στο στρατιωτικό χτύπημα του ΝΑΤΟ στην Συρία. Το πιθανότερο είναι οτι οι Fremm θα παραμείνουν και αυτές στον ελληνικό στόλο και μετά την μίσθωση γιατί θα είναι ένα γνωστό πλέον σκάφος και με ενδεχόμενη αναβάθμισή των αντιαεροπορικών ικανοτήτων τους θα είναι το καλύτερο σκάφος επιφανείας για την περιοχή μεταξύ Ελλάδας και Κύπρου

    1. Οι Aster 15 που ανεφερες δεν ειναι αντι-αεροπορικοι / αντι-βαλλιστικοι πυραυλοι ? Νομιζω πως ναι . Οι exocet νομιζω ειναι αυτοι που μπορουν να αντικατασταθουν με ανθυποβρυχιακες τορπιλες αλλα δεν ειμαι σιγουρος.

  2. …Πρέπει βέβαια να δούμε και το θέμα «κορβέτες». Το Ισραήλ δείχνει τον δρόμο με τις saar 5 Eilat. Στην Ελλάδα υπάρχει ήδη το project της ALS. Θα μπορούσε βέβαια μια ελληνική κυβέρνηση με όραμα να συζητήσει το ενδεχόμενο συμπαραγωγής σκαφών επιφανείας σε ελληνικά ναυπηγεία με το Ισραήλ και με την τεχνολογία αιχμής που διαθέτει το δεύτερο.

    1. Νομίζω ότι είμαι η καλύτερη επιλογή αυτό που έγραψες . Θα αναβαθμίσει κατακόρυφα την αμυντική μας βιομηχανία και θα ενισχύσει την συμμαχία μας με το Ισραήλ. Ένα προγραμμα εικοσαετίας θα μπορούσε να αρχίσει στο πολεμικό ναυτικό αντικαθιστώντας όλες τις s και τις meko .

  3. Θα πρέπει να εξεταστεί γενικά η ALS class για την κάλυψη όλων των αναγκών του ΠΝ. H ALS 140 θα ήταν ο ιδανικός
    αντικαταστάτης των S και MEKO.

  4. Παίδες καλημέρα, καλό είναι να κάτσει ο κουρνιαχτός να δούμε που θα κάτσει η μπίλια…
    ως προς το κόστος,…
    100εκ € ανα σκάφος το χρόνο η μίσθωση για 2 σκάφη επί μία πενταετία μιλάμε για 1 δις €.
    Με αυτό το ποσό θα μπορούσαμε να είχαμε τουλάχιστον 4 ALS 140 με φουλ εξοπλισμό.
    Πάμε τώρα στις πραγματικές δυνατότητες των fremm..
    Κυρίως ανθυποβρυχιακές ικανότητες, 250 χλμ ραντάρ που βλέπει ίχνη αλλά δεν ξέρει τί ακριβώς,..και ΑΣΤΕΡ 15 για αντιαεροπορική προστασια, με εμβέλεια 30 χλμ…Δλδ, αεράμυνα σημείου ουσιαστικά. ΟΧΙ ΠΕΡΙΟΧΗΣ. Η μόνη διαφορά με τις ΜΕΚΟ200 είναι ότι η ΜΕΚΟ με τους ESSM «βαράει» στα 30 χλμ αλλά μπορεί να εγκλωβίσει ΜΟΝΟ 2 στόχους ταυτόγχρονα, ενώ η Φρεμμ μπορει να εμπλέξει μεχρι 16 στόχους. Έχει και το σκαλπ ναβαλ που χτυπάει Άγκυρα κλπ./..
    Οι ανάγκες και οι απαιτησεις τα επόμενα χρόνια θα τις κάνουν επίσης ξεπερασμένες. Θα χρειαζόμαστε ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ αεραμυνας ΠΕΡΙΟΧΗΣ για την ανοιχτή θάλασσα με τις ικανότητες και το ραντάρ της BELLH@RRA.
    Πέρα απ αυτά, το πλοίο στη δεδομένη συγκυρία προσφέρει,…
    ΑΜΕΣΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ, σε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ δυνατότητες που ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ με τα παρόντα σκάφη (παρόλο που δεν είναι customized στις ανάγκες μας) και κυρίως ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ τόνωση και στο λαό και στο στράτευμα και στο Ναυτικό ιδίως,…αλλά και στους απέναντι…ότι…..ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ ΑΚΟΜΑ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *