Η τουρκική Baykar Makina, η οποία έχει αναλάβει την ανάπτυξη του Akinci, έδωσε στη δημοσιότητα φωτογραφίες από τη γραμμή παραγωγής του υπό ανάπτυξη δικινητήριου UAV Akıncı.

Σύμφωνα με το ισχύοντα, η πρώτη πτήση του Akinci έχει προγραμματιστεί για το 2020, ενώ η παράδοση του πρώτου οχήματος θα πρέπει να πραγματοποιηθεί το 2021. Στη συνέχεια θα λειτουργήσει ως πλατφόρμα ανάπτυξης ενός μη-επανδρωμένου εναέριου οχήματος μάχης (UCAV) από το 2027 και μετά.

Το μήκος του Akinci θα είναι 18,20 μέτρα, ενώ το μέγιστο βάρος απογείωσης (MTOW) θα είναι της τάξεως των 5 τόνων. Θα έχει τη δυνατότητα πτήσης 24 ωρών σε υψόμετρο 40.000 ποδών (12.192 μέτρα).

Το Akinci θα είναι εφοδιασμένο με δύο κινητήρες τύπου PD-170 της τουρκικής TEI (θυγατρικής της TAI) με πεντάφυλλη έλικα. Η άτρακτος θα μπορεί να μεταφέρει μέγιστο βάρος 450 κιλών, ενώ η κάθε πτέρυγα θα μπορεί να μεταφέρει μέγιστο βάρος έως 900 κιλά.

Θα ενσωματώνει σύστημα δορυφορικών επικοινωνιών και το σύστημα επιτήρησης CATS της ASELSAN. Το Akinci θα μπορεί να μεταφέρει έως 2 πυρομαχικά MAM-L της Roketsan μέγιστου βεληνεκούς 8 χιλιομέτρων, 2 κατευθυνόμενες βόμβες Mk.82 των 500 λιβρών με συλλογή τροποποίησης TEBER, επίσης της Roketsan, και 2 κατευθυνόμενες βόμβες Mk.82 των λιβρών με συλλογή τροποποίησης KGK της TUBITAK SAGE.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *