Για πρώτη φορά στην ιστορία του το Γερμανικό Πολεμικό Ναυτικό παρέλαβε ένα πλοίο, και κατόπιν δοκιμών απέρριψε την παραλαβή. Πρόκειται για την πρώτη φρεγάτα Type-125 κλάσης Baden-Wurttemberg της κοινοπραξίας ARGE 125 (Thyssen Krupp και Lurssen).

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση το πλοίο παρουσίασε τεχνικά προβλήματα σε ορισμένα συστήματα και σε λογισμικό, συνεπώς, σύμφωνα με τους όρους της σύμβασης, το πλοίο θα επιστρέψει στα ναυπηγεία προκειμένου να γίνουν οι σχετικές επιδιορθώσεις.

Το πρόγραμμα, ύψους € 2,6 δις περίπου, αφορά στη ναυπήγηση τεσσάρων (4) πλοίων προς αντικατάσταση των δύο (2) φρεγατών Type-122 κλάσης Bremen. Η ναυπήγηση του πρώτου πλοίου ξεκίνησε το Νοέμβριο του 2011, το πλοίο καθελκύστηκε το Δεκέμβριο του 2013 και παραδόθηκε στο Γερμανικό Ναυτικό το Νοέμβριο του 2016 για δοκιμές, οι οποίες όμως δεν ήταν επιτυχείς και έτσι το πλοίο επέστρεψε στα ναυπηγεία.

Το δεύτερο πλοίο (F-223 Nordheim-Westfalen) άρχισε να ναυπηγείται τον Οκτώβριο του 2012, καθελκύστηκε τον Απρίλιο του 2015 και επρόκειτο να παραδοθεί τον Οκτώβριο του 2017, αλλά πλέον δεν είναι γνωστό πότε θα παραδοθεί. Τα άλλα δύο πλοία (F-224 Sachsen-Anhalt και F-225 Rheinland-Pfalz) ξεκίνησαν να ναυπηγούνται τον Ιούνιο του 2014 και τον Ιανουάριο του 2015 αντίστοιχα, καθελκύστηκαν τον Μάριο του 2016 και τον Μάιο του 2017 αντίστοιχα και, σύμφωνα με το αρχικό χρονοδιάγραμμα, το οποίο πλέον θα αναθεωρηθεί, έπρεπε να παραδοθούν την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2019 αντίστοιχα.

Πρόκειται για πλοία εκτοπίσματος 7.200 τόνων, μήκους 149,52 μέτρων και πλάτους 18,8 μέτρων. Ενσωματώνουν σύστημα πρόωσης CODLAG (Combined Diesel-Electric and Gas) με μία (1) τουρμπίνα, δύο (2) ηλεκτροκινητήρες και τέσσερις (4) πετρελαιοκινητήρες. Η μέγιστη ταχύτητα των πλοίων είναι 20 κόμβοι την ώρα (37 χιλιόμετρα την ώρα) με τη χρήση μόνο πετρελαιοκινητήρων ή 26 κόμβοι την ώρα (48 χιλιόμετρα την ώρα) με τη χρήση συνδυασμένων μεθόδων πρόωσης. Η μέγιστη εμβέλεια του είναι τα 4.000 ναυτικά μίλια (7.400 χιλιόμετρα).

Οι φρεγάτες Type-125 μπορούν να μεταφέρουν δύο ελικόπτερα επιπέδου ΝΗ-90, μη-επανδρωμένα εναέρια και υποθαλάσσια οχήματα και τέσσερις (4) πνευστά σκάφη μήκους 11 μέτρων. Οι απαιτήσεις επάνδρωσης είναι 190 άτομα, ενώ το πλοίο παραμένει λειτουργικό και με πλήρωμα 110 ατόμων.

Ο εξοπλισμός του περιλαμβάνει ένα (1) πυροβόλο Otobreda των 127 χιλιοστών με δυνατότητα εκτόξευσης κατευθυνόμενων βλημάτων Vulcano μέγιστου βεληνεκούς 100 χιλιομέτρων, δύο (2) τηλεχειριζόμενα πυροβόλα MLG-27 των 27 χιλιοστών, πέντε (5) τηλεχειριζόμενους πύργους Hitrole-NT με ισάριθμα πολυβόλα των 12,7 χιλιοστών, δύο χειροκίνητα πολυβόλα των 12,7 χιλιοστών, δύο (2) συστήματα εγγύς προστασίας (CIWS) τύπου RAM Block.2 με 21 βλήματα έκαστο σύστημα, οκτώ (8) εκτοξευτές βλημάτων κατά πλοίων τύπου RGM-84 Harpoon (ενδιάμεση λύση, μέχρι την έλευση των βελτιωμένων βλημάτων RBS-15 Mk.4) και μη-θανατηφόρα κανόνια νερού.