Από πρόβλημα σε πρόβλημα πάει το δεύτερο πλοίο κλάσης «Zumwalt» («Michael Monsoor», DDG-1001), καθώς προέκυψε ανάγκη αντικατάστασης ενός κύριου κινητήρα MT30 της Rolls-Royce, λόγω σοβαρής βλάβης στις λεπίδες της τουρμπίνας, κατά τη διάρκεια των προγραμματισμένων δοκιμών αποδοχής.
Το πλοίο επρόκειτο να πλεύσει στο San Diego για τις διαδικασίες ενεργοποίησης του συστήματος μάχης του. Το ζήτημα είναι ότι το σύστημα εντοπισμού βλαβών του πλοίου δεν κατέδειξε τη βλάβη όσο το πλοίο ήταν εν πλω. Η βλάβη διαπιστώθηκε στην προβλεπόμενη τεχνική επιθεώρηση όταν το πλοίο επέστρεψε στη βάση του.
Πρόκειται για το δεύτερο περιστατικό βλάβης του πλοίου. Τον περασμένο Δεκέμβριο το πλοίο απέπλευσε από τα ναυπηγεία της Bath Iron Works προκειμένου να εκτελέσει τις προβλεπόμενες δοκιμές αποδοχής εν πλω. Ωστόσο, επέστρεψε στην αφετηρία του, λόγω τεχνικών προβλημάτων τα οποία εμφανίστηκαν στο σύστημα πρόωσης και στο κεντρικό ηλεκτρικό σύστημα του πλοίου.
Το πρόβλημα εντοπίστηκε μια μόλις ημέρα μετά τον απόπλου και, για λόγους ασφαλείας, αποφασίστηκε να επιστρέψει στα ναυπηγεία, να γίνουν οι απαραίτητες επισκευές και να αποπλεύσει ξανά για να εκτελέσει τις προβλεπόμενες δοκιμές εν πλω. Μετά την εκτέλεση των εργασιών επισκευής το πλοίο πραγματοποίησε νέες δοκιμές, οι οποίες ήταν επιτυχείς και έτσι παραδόθηκε στο Αμερικανικό Ναυτικό, στα τέλη Απριλίου.
Η τελετή τοποθέτησης της τρόπιδας του πλοίου πραγματοποιήθηκε τον Μάιο του 2013. Ακολούθησε η τελετή ονομασίας του πλοίου (Ιούνιος του 2013) και η καθέλκυση του, η οποία πραγματοποιήθηκε τον Ιούνιο του 2016.