Ο Διοικητής των Αμερικανών Πεζοναυτών, Στρατηγός David Berger, ανακοίνωσε την απόφαση του ότι το Σώμα δεν θα χρησιμοποιεί πια τα αμφίβια τεθωρακισμένα οχήματα AAV-7 (Amphibious Assault Vehicle) σε επιχειρήσεις ή εκπαιδευτικές δράσεις εντός θαλάσσης. Τα οχήματα θα είναι διαθέσιμα για επιχειρήσεις μόνο στην ξηρά, ενώ στη θάλασσα θα είναι διαθέσιμα μόνο αν παραστεί ανάγκη (κρίση, πόλεμος). Η είδηση έχει και ελληνικό ενδιαφέρον δεδομένου του ενδιαφέροντος για την απόκτηση τέτοιων οχημάτων. Η απόφαση πάρθηκε στον απόηχο της έκθεσης των Πεζοναυτών επί του τραγικού δυστυχήματος, τον Ιούλιο του 2020, το οποίο στοίχισε τη ζωή σε εννέα Πεζοναύτες.
Υπενθυμίζουμε ότι τον Μάιο του 2021, ο Αντιστράτηγος Gregg Olson, Διευθυντής Επιτελείων του Σώματος Πεζοναυτών, είχε δηλώσει ότι τα AAV-7 που παραδόθηκαν στην 15η Εκστρατευτική Μονάδα Πεζοναυτών (15 Marine Expeditionary Unit) ήταν σε τραγική κατάσταση, ότι το 54% των οχημάτων που επιθεωρήθηκαν έχουν καταγράψει αστοχίες στην υδατοστεγή ικανότητα των θυρών, το 18% κατέγραψε εισροή ύδατος από τις θύρες εφοδιασμού και το 50% είχε ελλιπές σύστημα φωτισμού εξόδου από το όχημα. Ο David Berger δικαιολόγησε την απόφαση του λέγοντας ότι 76% της κίνησης των AAV-7 γίνεται σε ξηρά. Επίσης είπε ότι το Σώμα παραμένει προσηλωμένο στην ένταξη σε υπηρεσία των νέων αμφίβιων τεθωρακισμένων οχημάτων ACV (Amphibious Combat Vehicle).
Ωστόσο, η παραλαβή των οχημάτων έχει σταματήσει λόγω τεχνικών προβλημάτων. Συγκεκριμένα, τον Ιανουάριο του 2021 δημοσιεύτηκαν τα αποτελέσματα της πρώτης έκθεσης/επιθεώρησης των ACV, η οποία ανέφερε σειρά αστοχιών όπως άβολα καθίσματα, δύσκολη εσωτερική εργονομία που επιβαρύνει χρονικά τη διαδικασία επείγουσας εγκατάλειψης του οχήματος κ.ά. Ομοίως, τον περασμένο Σεπτέμβριο οι Αμερικανοί Πεζοναύτες ανακοίνωσαν ότι σταμάτησαν τη χρήση των ACV λόγω ανησυχιών για ελαττωματικό μηχανισμό ρυμούλκησης (ως πιθανός χρόνος επίλυσης του προβλήματος και επανέναρξης της χρήσης των ACV έχει ανακοινωθεί το 2022). Το 2018 οι ΗΠΑ αποφάσισαν να αποκτήσουν τα ACV και να ακυρώσουν την αναβάθμιση των AAV-7 με ισχυρότερη θωράκιση συνθετικών υλικών.