Σύμφωνα με τη νεότερη έκθεση του Γραφείου Προϋπολογισμού του Κογκρέσου (CBO : Congressional Budget Office), το κόστος κάθε νέου αντιτορπιλικού DDG(X) του Αμερικανικού Ναυτικού μπορεί να φτάσει τα $ 3,4 δισεκατομμύρια (δείτε ΕΔΩ). Σύμφωνα με την έκθεση το Αμερικανικό Ναυτικό έχει υποτιμήσει το συνολικό ετήσιο κόστος των νέων ναυπηγήσεων κατά $ 4-5 δισεκατομμύρια για μια περίοδο 30 ετών στο μέλλον. Στο πλαίσιο του προγραμματισμού του το Αμερικανικό Ναυτικό έχει σχεδιάσει τρείς εναλλακτικές επιλογές ναυπηγήσεων (Alternative-1/2/3). Σύμφωνα με την έκθεση του CBO, η επιλογή 1 έχει προϋπολογιστεί, από το Ναυτικό, με $ 689 δισεκατομμύρια, η επιλογή 2 με $ 696 δισεκατομμύρια και η επιλογή 3 με $ 763 δισεκατομμύρια.
Όλοι οι προϋπολογισμοί αφορούν στο σύνολο των ναυπηγήσεων και για διάστημα 30 ετών. Ωστόσο, το CBO εκτιμά ότι μόνο για την αγορά των νέων πλοίων που έχει προγραμματίσει το Ναυτικό θα χρειαστούν $ 795 δισεκατομμύρια για την επιλογή 1, $ 834 δισεκατομμύρια για την επιλογή 2 και $ 881 δισεκατομμύρια για την επιλογή 3. Η διαφορά στον προϋπολογισμό έχει να κάνει με το τελικό κόστος των νέων αντιτορπιλικών και των επιθετικών υποβρυχίων. Συγκεκριμένα, το CBO εκτιμά ότι το πρόγραμμα DDG(X) μπορεί να κοστίσει $ 3,1-3,4 δισεκατομμύρια ανά πλοίο. Η εκτίμηση αυτή προκύπτει από την αύξηση του μεγέθους των νέων αντιτορπιλικών, συγκριτικά με τα «Arleigh Burke» Flight III.
Όπως αναφέρει η έκθεση: «Τα νέα DDG(X) θα έχουν ίδιες ή ανώτερες μαχητικές ικανότητες με τα Arleigh Burke Flight III, θα έχουν μεγαλύτερο σκάφος, περισσότερη ισχύ, περισσότερα χαρακτηριστικά απόκρυψης του ίχνους και εργονομία για τη μελλοντική τους αναβάθμιση». Το Αμερικανικό Ναυτικό εκτιμά το κόστος του κάθε DDG(X) στα $ 2,1-2,4 δισεκατομμύρια ανά πλοίο. Ωστόσο, η έκθεση του CBO αναφέρει περιπτώσεις υπέρβασης κόστους σε άλλα προγράμματα του Ναυτικού, όπως των πλοίων κλάσης «Zumwalt», το κόστος των οποίων αυξήθηκε κατά 45%.