Σύμφωνα με δημοσίευμα της ιστοσελίδας «USNI News» (δείτε ΕΔΩ) το Αμερικανικό Ναυτικό και η Lockheed Martin βρίσκονται ακόμα σε διαπραγματεύσεις για τον διαμοιρασμό του κόστους επισκευής του προβληματικού συστήματος εναλλαγής της πρόωσης των LCS (Littoral Combat Ship) κλάσης «Freedom». Την είδηση ανακοίνωσε ο Πλοίαρχος Andy Gold, Διευθυντής του Προγράμματος LCS του Αμερικανικού Ναυτικού, στο συνέδριου «SNA 2022» («Surface Navy Association 2022»): «Δεν έχουν αλλάξει και πολλά … Διαπραγματευόμαστε με τη Lockheed Martin, αλλά έχει να κάνει με τις βασικές πρόνοιες του συμβολαίου», δήλωσε ο Πλοίαρχος Gold. Τον περασμένο Νοέμβριο ο Ναύαρχος Mike Gilday, Αρχηγός των Ναυτικών Επιχειρήσεων του Αμερικανικού Ναυτικού, είχε δηλώσει ότι ολοκληρώθηκαν οι δοκιμές του πλοίου LCS-21 «Minneapolis» με το βελτιωμένο σύστημα εναλλαγής της πρόωσης, το οποίο συνδέει τους πετρελαιοκινητήρες και τους αεροστρόβιλους κινητήρες του πλοίου.
Τον ίδιο μήνα (Νοέμβριος του 2021) ο Ναύαρχος Casey Moton, προϊστάμενος του εκτελεστικού γραφείου των προγραμμάτων μη-επανδρωμένων και σκαφών μικρού εκτοπίσματος, δήλωσε ότι οι συζητήσεις με τη Lockheed Martin για το κόστος επισκευής του συστήματος μετάδοσης της κίνησης των πλοίων LCS κλάσης «Freedom» βρίσκονται σε εξέλιξη και ότι το πιθανότερο είναι ότι Αμερικανικό Ναυτικό και Lockheed Martin θα μοιραστούν το κόστος. Ο λόγος που το Αμερικανικό Ναυτικό θα πληρώσει μέρος του κόστους επιδιόρθωσης λόγω σχετικής ρήτρας συνυπευθυνότητας στο αρχικό συμβόλαιο, σύμφωνα με την οποία Αμερικανικό Ναυτικό και Lockheed Martin είναι συνυπεύθυνοι για πιθανή υπέρβαση ή μείωση κόστους. Να σημειωθεί ότι το πρόβλημα με το σύστημα εναλλαγής της μεθόδου πρόωσης εμφανίζεται όταν ενεργοποιούνται και οι δύο μέθοδοι ταυτόχρονα, για επίτευξη μεγάλης ταχύτητας.