Εντός του Σεπτεμβρίου η Αμερικανική Ακτοφυλακή (USCG : United States Coast Guard) αναμένεται να εντάξει σε υπηρεσία το πρώτο, νέο περιπολικό ανοιχτής θαλάσσης κλάσης «Heritage». Τα «Heritage» αναπτύχθηκαν στο πλαίσιο του προγράμματος IDSP (Integrated Deepwater System Program) και ναυπηγούνται από τις Eastern Shipbuilding και Austal USA. Το πρώτο πλοίο (WMSM-915 «Argus») άρχισε να ναυπηγείται τον Ιανουάριο του 2019 (κοπή ελάσματος) και καθελκύστηκε τον Οκτώβριο του 2023. Συνολικά, η Αμερικανική Ακτοφυλακή έχει υπογράψει σύμβαση για τη ναυπήγηση 11 «Heritage», έναντι απαίτησης για 25 πλοία της κλάσης, με προϋπολογισμό € 10,5 δισεκατομμύρια, προς αντικατάσταση των 12 εν υπηρεσία περιπολικών κλάσης «Reliance» (ναυπηγήθηκαν την περίοδο 1962-1968) και των 13 εν υπηρεσία περιπολικών κλάσης «Famous» (ναυπηγήθηκαν την περίοδο 1979-1989). Από τα 11 «Heritage» τα τέσσερα (4) πρώτα θα ναυπηγηθούν από την Eastern Shipbuilding, ενώ τα επτά (7) επόμενα από την Austal USA. Εκτός του πρώτου πλοίου, άλλα δύο (2) πλοία έχουν ξεκινήσει τη ναυπήγηση τους. Πρόκειται για τα πλοία WMSM-916 «Chase» και WMSM-917 «Ingham», τα οποία άρχισαν να ναυπηγούνται τον Μάιο του 2021 και τον Ιούλιο του 2022 αντίστοιχα και ακόμα δεν έχουν καθελκυστεί.

Στις τάξεις της Αμερικανικής Ακτοφυλακής τα περιπολικά «Heritage» θα αναλάβουν σειρά αποστολών, σχετικές με την ασφάλεια λιμένων, θαλάσσιων οδών και παράκτιων περιοχών, όπως περιπολίες, επιβολή του νόμου και της τάξης στη θάλασσα, αντιμετώπιση εγκληματικότητας, καταπολέμηση λαθρεμπορίου και λαθρομετανάστευσης, έρευνα και διάσωση, ασφάλεια και προστασία εμπορικής ναυτιλίας, περιβαλλοντολογική ασφάλεια κ.ά. Ωστόσο, τα «Heritage» δεν προορίζονται μόνο για αποστολές δημόσιας τάξης, αλλά και για πολεμικές αποστολές, αν και εφόσον απαιτηθεί, όπως περιπολία, προστασία και συνοδεία νηοπομπών, ασφάλεια και προστασίας βάσεων κ.ά. Τα «Heritage» προέκυψαν ως αποτέλεσμα της απαίτησης της Αμερικανικής Ακτοφυλακής για ένα νέο περιπολικό πλοίο ανοιχτής θαλάσσης προς αντικατάσταση πλοίων μεγάλης ηλικίας και ξεπερασμένων τεχνολογικά. Τον Φεβρουάριο του 2014, η Αμερικανική Ακτοφυλακή ανακοίνωσε ότι υπέγραψε συμβάσεις σχεδίασης των νέων πλοίων με τα ναυπηγεία Bollinger Shipyards, Eastern Shipbuilding και General Dynamics Bath Iron Works. To Σεπτέμβριο του 2016 τα ναυπηγεία Eastern Shipbuilding υπέγραψαν σύμβαση ύψους $ 110,3 εκατομμυρίων για τη ναυπήγηση του πρώτου πλοίου, με δικαίωμα προαίρεσης για τη ναυπήγηση επιπλέον οκτώ (8) πλοίων.

Τον επόμενο μήνα, η Αμερικανική Ακτοφυλακή έδωσε εντολή στα ναυπηγεία να προχωρήσουν στη λεπτομερή σχεδίαση των πλοίων. Οι φάσεις της Αρχικής Κρίσιμης Επιθεώρησης της Σχεδίασης (ICDR : Initial Critical Design Review) και της Τελικής Κρίσιμης Επιθεώρησης της Σχεδίασης (FCDR : Final Critical Design Review) ολοκληρώθηκαν τον Ιούλιο και τον Αύγουστο του 2017 αντίστοιχα, ανοίγοντας το δρόμο για τη ναυπήγηση των πλοίων. Τον Αύγουστο του 2017 ανακοινώθηκε ότι τα νέα πλοία θα ανήκουν στην κλάση «Heritage» και ότι θα ναυπηγηθούν 11 πλοία, σε πρώτη φάση. Η έναρξη ναυπήγηση του πρώτου πλοίου (WMSM-915 «Argus») είχε προγραμματιστεί για το καλοκαίρι του 2018 και η παράδοση του για τον Αύγουστο του 2021. Ωστόσο, το συμβόλαιο ναυπήγησης υπογράφηκε το Σεπτέμβριο του 2018. Τον επόμενο μήνα ξέσπασε η καταιγίδα «Michael», η οποία προκάλεσε προβλήματα στη ναυπήγηση, με αποτέλεσμα το πρώτο πλοίο να αρχίσει τη ναυπήγηση του τον Ιανουάριο του 2019 και ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης να πάει από τον Αύγουστο του 2021 στον Σεπτέμβριο του 2024. Όπως έχουμε σημειώσει, από τα 11 «Heritage» τα τέσσερα (4) πρώτα θα ναυπηγήσει η Eastern Shipbuilding, ενώ τα επτά (7) επόμενα η Austal USA (το σχετικό συμβόλαιο με την Austal USA υπογράφηκε τον Ιούλιο του 2022).

Τα «Heritage» βασίζονται στη σχεδίαση περιπολικών σκαφών ανοιχτής θαλάσσης VARD-7 110 της Vard Marine και η σχεδίαση τους ενσωματώνει πολιτικές και στρατιωτικές προδιαγραφές. Ωστόσο, έμφαση έχει δοθεί στη διάθεση χώρου για προσθήκη επιπλέον οπλισμού, αισθητήρων και συστημάτων, χωρίς χρονοβόρες και δαπανηρές διαδικασίες, αν αυτό απαιτηθεί από την Αμερικανική Ακτοφυλακή. Έμφαση έχει δοθεί επίσης στην ασφάλεια και την επιβίωση του πλοίου και του πληρώματος, καθώς και στην εξασφάλιση αδιασάλευτης παροχής ενέργειας σε κρίσιμα συστήματα, ακόμα και στην περίπτωση σοβαρού πλήγματος. Τέλος, τα πλοία ενσωματώνουν συστήματα ασφαλούς αποστολής και λήψης δεδομένων και πληροφοριών σε πραγματικό, κάτι που επιτρέπει στα «Heritage» να επικοινωνούν και να συνεργάζονται με τα πολεμικά πλοία του Αμερικανικού Ναυτικού. Το εκτόπισμα των «Heritage» είναι 4.500 τόνοι (με πλήρη φόρτο). Έχουν μήκος 110 μέτρα, πλάτος 16 μέτρα και βύθισμα 5,2 μέτρα. Απαιτούν πλήρωμα 126 ατόμων, μπορούν να παραμείνουν στη θάλασσα έως και 60 ημέρες και φιλοξενούν τρία (3) ταχύπλοα σκάφη CB-OTH (Cutter Boat-Over the Horizon), μήκους 7,54 μέτρων, για αποστολές καταδίωξης και γενικών μεταφορών.

Το σύστημα πρόωσης τους αποτελείται από δύο (2) πετρελαιοκινητήρες Fairbanks Morse 16V28/33D STC μέγιστης ισχύος 9.760 ίππων έκαστος (στις 1.000 στροφές το λεπτό). Επίσης, ενσωματώνουν και τέσσερις (4) γεννήτριες πετρελαίου μέγιστης ισχύος 940 eKw. Η μέγιστη ταχύτητα που επιτυγχάνουν τα «Heritage» είναι 22,5 κόμβοι (42 χιλιόμετρα την ώρα), ενώ με μέση ταχύτητα πλεύσης τους 14 κόμβους (26 χιλιόμετρα την ώρα) η εμβέλεια τους ανέρχεται στα 10.200 ναυτικά μίλια (18.890 χιλιόμετρα). Ο κύριος αισθητήρας των πλοίων είναι το ραντάρ Sea Giraffe AMB (Agile Multi-Beam), της σουηδικής Saab, μέγιστης εμβέλειας 180 χιλιομέτρων και μέγιστου ύψους 20 χιλιομέτρων, με κλίση 70ο (σε αμερικανική υπηρεσία τα ραντάρ είναι γνωστά ως AN/SPS-77). To Sea Giraffe AMB μπορεί να εντοπίσει πολλαπλούς στόχους, στον αέρα και τη θάλασσα, που προσεγγίζουν το φίλιο πλοίο από διαφορετικές γωνίες. Επίσης, παρέχει αναγνώριση στόχου στα όπλα του πλοίου. Τα «Heritage» ενσωματώνουν επίσης ηλεκτροπτικό αισθητήρα Mk.20 Mod.1, σύστημα αναγνώρισης φίλου ή εχθρού AN/UPX-46 IFF (Identification Friend-or-Foe), σύστημα τακτικής αεροπλοήγησης AN/URN-32 TACAN (TACtical Air Navigation) και σύστημα ζεύξης δεδομένων Link.22.

Στον τομέα του Ηλεκτρονικού Πολέμου τα πλοία ενσωματώνουν το ολοκληρωμένο σύστημα AN/SLQ-32C(v)6, καθώς και δύο (2) εκτοξευτές ενεργητικών αντιμέτρων πυραύλων Mk.53 Mod.10 Nulka. Ο οπλισμός τους αποτελείται από ένα (1) πυροβόλο Mk.110 των 57 x 438 χιλιοστών, με σύστημα ελέγχου πυρός Gunfire, έναν (1) πύργο με πυροβόλο Mk.38 Mod.3 των 25 x 137 χιλιοστών και συζυγές πολυβόλο των 7,62 χιλιοστών, δύο (2) τηλεχειριζόμενους σταθμούς οπλισμού Mk.50 SeaProtector με πολυβόλα M2 Browning των 12,7 χιλιοστών και τέσσερα (4) πολυβόλα M2 Browning, επί έστορα, τα οποία χειρίζεται το πλήρωμα. Το Mk.110 είναι έκδοση του σουηδικού Bofors 57mm Naval Automatic Gun L/70. Μπορεί να κινηθεί κατακόρυφα σε τόξο -10ο/+77ο και οριζόντια σε ολόκληρο το τόξο των 360ο με μέγιστο ρυθμό 57ο το δευτερόλεπτο. Η μέγιστη ταχυβολία του ανέρχεται στα 220 πυρομαχικά το λεπτό, το μέγιστο βεληνεκές του είναι 17 χιλιόμετρα, ενώ το μέγιστο δραστικό βεληνεκές είναι 8,5 χιλιόμετρα. To Mk.38 Mod.3 επιτυγχάνει μέγιστη ταχυβολία 180 φυσιγγίων το λεπτό, μέγιστο βεληνεκές 6,8 χιλιόμετρα και μέγιστο δραστικό βεληνεκές 2,5 χιλιόμετρα. Τέλος, τα «Heritage» έχουν ελικοδρόμιο και υπόστεγο ελικοπτέρων, ενώ μπορούν να υποστηρίξουν ελικόπτερο MH-60Τ JayHawk ή ΜΗ-65 Dolphin συν τακτικό UAV.