Μια νέα αντίληψη εναέριου ανεφοδιασμού δοκίμασε η Αμερικανική Αεροπορία. Συγκεκριμένα, χρησιμοποίησε μεταφορικό αεροσκάφος C-5M Super Galaxy ως σταθμό ανεφοδιασμού καυσίμου για αεροσκάφη εναέριου ανεφοδιασμού KC-10 Extender. Η νέα αυτή μέθοδος υιοθετήθηκε προκειμένου να αεροσκάφη εναέριου ανεφοδιασμού να παραμένουν στην περιοχή ενδιαφέροντος για περισσότερο χρόνο και να μην αναγκάζονται να επιτρέψουν στη βάση τους όταν εξαντλούν τα καύσιμα τους. Αυτό με τη σειρά του σημαίνει ότι περισσότερα μαχητικά και άλλα αεροσκάφη μπορούν να επιχειρούν ταυτόχρονα. Ήταν η πρώτη τέτοια δοκιμή και θα ακολουθήσουν κι άλλες, σε διάφορα σενάρια, πριν η συγκεκριμένη πρακτική υιοθετηθεί από την Αμερικανική Αεροπορία. Στη δοκιμή που έγινε το C-5M ανεφοδίασε το KC-10 με 23.500 λίβρες καυσίμου εντός 30 λεπτών.