Σύμφωνα με δημοσιεύματα του αμερικανικού τύπου η Αμερικανική Αεροπορία δεν βιάζεται να βρει τον αντικαταστάτη των F-16, αλλά δίνει έμφαση στη συνεχή αναβάθμιση των αεροσκαφών και τη διατήρηση του σε υπηρεσία μέχρι το 2050 περίπου. Τα δύο (2) κύρια προγράμματα της Αμερικανικής Αεροπορίας, σχετικά με τα F-16 είναι το SLEP (Service Life Extension Program) και το PoBIT (Post Block Integration Team). Το πρόγραμμα SLEP ξεκίνησε το 2017 και αφορά στην επέκταση της επιχειρησιακής ζωής, μέχρι το 2048, περί των 300 F-16 Block.40/42 και Block.50/52. Το πρόγραμμα SLEP περιλαμβάνει δομικές αλλαγές στο αεροσκάφος, οι οποίες επιτρέπουν την επέκταση της επιχειρησιακής ζωής από τις 8.000 στις 12.000+ ώρες πτήσης.
Το πρόγραμμα PoBIT είναι ευρύτερο και αφορά στην αναβάθμιση 608 αεροσκαφών F-16 Block.40/42 και Block.50/52, με κόστος $ 6,3 δισεκατομμύρια. Τα αεροσκάφη θα υποστούν αναβάθμιση/αλλαγές σε 22 σημεία, με έμφαση στη φονικότητα και την επίγνωση της κατάστασης, έτσι ώστε να παραμείνουν ικανά και αξιόμαχα. Η κύρια αναβάθμιση αφορά στην ενσωμάτωση ραντάρ τεχνολογίας AESA (Active Electronically Scanned Array), συστήματος ζεύξης δεδομένων Link-16, βελτιωμένο πιλοτήριο, νέο ηλεκτρονικό υπολογιστή αποστολής, νέας γενιάς συστήματος ηλεκτρονικού πολέμου, νέα συστήματα επικοινωνιών, νέα κεντρική οθόνη πολλαπλών ενδείξεων κ.ά.