Η αμερικανική Swiftships ανακοίνωσε ότι στις 7 Μαΐου το αμερικανικό Υπουργείο Άμυνας ενεργοποίηση το δικαίωμα προαίρεσης για πέντε επιπλέον αποβατικά σκάφη LCU-1700 (Landing Craft, Utility) έναντι κόστος $ 59.283.807, δηλαδή $ 11.856.761 ανά σκάφος. Τα νέα σκάφη θα αποκτήσουν τους πλευρικούς αριθμούς από το 1707 έως και το 1711. Τα νέα σκάφη, τα οποία αντικαθιστούν τα παλαιότερα LCU-1650, είναι τύπου RO-RO (Roll On/Roll Off), δηλαδή μπορούν να επιβιβάσουν και αποβιβάσουν το φορτίο τους τόσο από την πλώρη όσο και από την πρύμνη. Οι δύο ράμπες κινούνται υδραυλικά.

Τα LCU-1700 μπορούν να επιχειρούν είτε ανεξάρτητα, είτε από πλοία αμφίβιων επιχειρήσεων. Έχουν μήκος 42,3 μέτρα, πλάτος 9,4 μέτρα και βύθισμα 1,6 μέτρα. Ενσωματώνουν δύο πετρελαιοκινητήρες CAT C18 μέγιστης ισχύος 600 ίππων έκαστος στις 1.800 στροφές το λεπτό και δύο γεννήτριες CAT C4.4. Επιτυγχάνουν μέγιστη ταχύτητα 11 κόμβους (20 χιλιόμετρα την ώρα) και εμβέλεια 1.200 ναυτικά μίλια (1.931 χιλιόμετρα). Απαιτούν πλήρωμα 14 ατόμων και έχουν μέγιστη μεταφορική ικανότητα 170 τόνους ή δύο άρματα μάχης M-1 Abrams ή 350 πλήρως εξοπλισμένους στρατιώτες.

Comments

  1. Τι τα βγάζουν αυτά τα σαράβαλα πάλι;
    Που είναι τα νέα σχέδια αποβατικών πλοίων;
    11 κόμβους που βρισκόμαστε στο 1950;
    Για να συμβαίνει αυτό έχουν μεγάλο πρόβλημα οι αμερικάνοι με τα αμφίβια τομπ!
    Ούτε οι Τούρκοι δεν έφτιαξαν τέτοια αποβατικά LCM!
    Οι διαφορές LCM με LCU είναι ελάχιστες κανονικά αφορούν το ύψος για να μπορεί
    να μπει μέσα στην δεξαμενή των αποβατικών LPD αν και είναι και το βύθισμα.
    Στην πράξη αναφερόμαστε σε ένα αποβατικό του 1960 με πίσω ράμπα.
    Μωρέ μπράβο βελτίωση μέσα σε 50 χρόνια!!!

    Τα τούρκικα LCM έπιασαν 22,5 κόμβους στης δοκιμές και έχουν κανονική ταχύτητα τους 18,5 κόμβους.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *