H Languedoc με διακριτικό σήμα D653 έχει ναυπηγηθεί το 2014 απο τα γαλλικά ναυπηγεία DCNS, νυν Naval Group στη Lorient και εντάχθηκε στην υπηρεσία του γαλλικού πολεμικού ναυτικού το Μάρτιο του 2016. Πρόκειται για την 3η κατά σειρά φρεγάτα FREMM που παρέλαβαν οι Γάλλοι.

Με την ευκαιρία αυτή, θα γίνει μια παρουσίαση του Γαλλικού Ναυτικού και των διμερών σχέσεων σε θέματα άμυνας από τον κυβερνήτη του πλοίου, αντιπλοίαρχο François Gélébart και από τον συνταγματάρχη Charles Aballéa, Ακόλουθο Άμυνας της πρεσβείας.

Το defencereview.gr θα είναι παρόν στην εκδήλωση του γαλλικού ναυτικού με τη συνεργασία της γαλλικής πρεσβείας, τη Τετάρτη το μεσημέρi στο λιμάνι του Πειραιά.

Στα πλαίσια της σχέσης μας με τους καλούς φίλους αναγνώστες των οποίων τα σχόλια είναι πάντα σοβαρά παρακαλούμε για τις δικές σας ερωτήσεις/ απορίες τις οποίες και θα μεταφέρουμε στους Γάλλους της Naval Group και του Γαλλικού Ναυτικού.

Comments

  1. Θα περιμένουμε με μεγάλη αγωνία. Από τις μεγάλες απορίες είναι α) Γιατί οι FREMM ενώ διαγραμματικά φαίνεται να έχουν αρκετό χώρο μεταξύ 2ης συστοιχίας πυραύλων aster και υπερκατασκευής δεν αναφέρουν ότι μπορούν εκεί να τοποθετηθούν ακόμα 2 8πλοι εκτοξευτές λύνονται έτσι μια και καλή σε όπια χώρα θέλει το πρόβλημα του οριακού φόρτου μάχης. β) αν οι βελτιώσεις στο HERACLES των FREDA απαντούν στο ερώτημα της αντιμετώπισης stealth και πόσο τις διαφοροποιεί.γ) θα μπορούσε να δημιουργηθεί με FREMM με το seafire όπως αρχικά είχε γίνει παρουσίαση πριν χρόνια; Και δέυτερο και μεγάλο μου ερώτημα είναι αν είναι να λάβουμε τον συνδυσμό HERACLES/ASTER30 γιατί δεν μπορεί να μας προταθεί η ναυπήγηση της κλάσης Formidable που έχει η Σιγκαπούρη και πραγματικά προσφέρει ότι μια FREMM(συν 24 όμως harpoon) σε μέγεθος φρεγάτας για «ελληνικά πορτοφόλια» ώστε να μπορέσουμε να καλύψουμε τις ανάγκες μας και αριθμητικά. Επίσης πόσο φρεγάτες είναι οι κορβέτες GOWIND 3000; Και τέλος σχετικά με τις belhara αν επιλεγούν μια ξεκαθάριση περί του κόστους(όπλα-σκάφος-συνολικά) και αν θα μπορούσαν να συνοδευτούν με 2-3-4 lafayette ώστε με μια ομοιογενοιοποίηση(πυροβόλο 76/αστερ15/νέο radar/CIWS/RAM) να μπορέσουμε να αντικαταστήσουμε τις παλαιές μας φ/γ με μία προμήθεια που με 4 νέες συν 4 μεταχειρισμένες και τις 4 ΜΕΚΟ να έχουμε έναν ικανό στόλο. Θα περιμένουμε όποια πληροφορία μπορείτε να συγκεντρώσετε και εννοείται με φωτογραφικό υλικό.

  2. Υπάρχουν διάφορα ερωτήματα, συμπληρωματικά του φίλου παραπάνω, όπως π.χ. εάν οι νέοι Mica θα χωρούν Χ 2 στο κελί του Silver ’70 ή αν στο υπόστεγο του ελικοπτέρου χωρούν οι Silver 70 (για να προστεθούν εκεί οι Mica X 2 για να εξοικονομηθεί εις πλάτος χώρος), γιατί δεν προτιμούν SeaRam αλλά Millenium, γιατί οι Belgharra δεν έχουν τους ησυχαστήρες θορύβου των μηχανών της Fremm, γιατί τα Γαλλικά πλοία είναι σχετικά αργά, γιατί δεν υπάρχουν στις μηχανές waterjet κ.λπ.
    Δεν ξέρω όμως το εάν έχουν τα ερωτήματα κάποια βάση, αφού δεν ενδιαφερόμαστε για νέες φ/γ.
    Και το λέω αυτό διότι, ήδη έχει πάει (άλλον) έναν χρόνο πιο πίσω (για το 2020), ακόμα και η αναβάθμιση των MEKO.
    Τι να συζητάμε τώρα?
    Εκτός και υπάρξει κάποια επιβεβαίωση ότι γίνονται ουσιαστικές συζητήσεις για νέες γαλλικές φ/γ, που δεν το βλέπω πέραν κάποιων ερωτήσεων και παρουσιάσεων.

    1. Στο τί να συζητάμε τώρα, έχετε απόλυτα δίκιο, είναι τραγικό αυτό που συμβαίνει στο Π.Ν. Στο θέμα μας τώρα, δεν υπάρχει ούτε μία στο εκατομμύριο πιθανότητα να μπορούν να τοποθετηθούν Silver Α-70 πάνω απο το υπόστεγο του ελικοπτέρου. Εάν πληρώσεις, τότε μπαίνουν Silver Α-35 αλλά είναι άγνωστο εάν θα μπαίνουν σε χ2 ή σε χ4 οι Mica NG. Υποπτεύομαι δε οτι ούτε αυτοί θα ξέρουν γιατί το όπλο είναι ακόμα υπό κατασκευή και δεν υπάρχουν πληροφορίες για το μέγεθός του. Εδώ δεν ξέρουμε εάν χωράνε σε χ4 οι CAMM-ER στον Silver Α-50; Για τους ησυχαστήρες θορύβου αυτό που έχω διαβάσει είναι οτι ο χώρος έχει δημιουργηθεί με τέτοιον τρόπο που μειώνει την διάδοση του θορύβου αλλά και οτι οι νέες κινητήρες της MTU είναι λιγότερο θορυβώβεις σε σχέση με αυτούς που είναι στην FREMM

      1. Ευχαριστώ.
        Στον Α-35 δεν θα μπαίνουν σίγουρα Χ 2 οι νέοι Mica, αφού θα είναι μεγαλύτερου βεληνεκούς (όπως λέγεται) και έτσι αναγκαστικά πιο ογκώδεις, ούτε οι τωρινοί Mica χωρούν.
        Σε κάθε περίπτωση 32 Mica είναι εκ των ων ουκ άνευ στο υπόστεγο.

  3. Πότε θα ξεκολήσουν από την νοοτροπία ότι 8 πύραυλοι Ε/Ε είναι αρκετοί? Όχι μονο οι γάλλοι αλλά και γενικότερα το ΝΑΤΟ

  4. Παντα το ειχα απορια.Αφου μας εκανε η Φρεμμ των Γαλλων στη διαμορφωση των Ιταλων,γιατι δεν ζητησαμε προσφορα σε αναλογη διαμορφωση?

    1. Αν δε κάνω λάθος οι απαιτήσεις του ΠΝ το 2009, διαμορφώναν μια Fremm που πλησίαζε πολύ την αντίστοιχη ιταλική και μάλιστα στον αντιαεροπορικο τομέα την ξεπερνούσε (αναχωρήσεις πυραύλων κτλ).

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *