Η νοτιοκορεατική KAI (Korea Aerospace Industries) παρουσίασε, στη διεθνή έκθεση «ADEX 2021», το πρωτότυπο ενός ηλεκτροκίνητου, μονοκινητήριου αεροσκάφους βασικής εκπαίδευσης. Υπάρχουν δύο τρόποι με τους οποίους μπορεί να τροφοδοτηθεί το αεροσκάφος: Είτε με υβριδικό κινητήρα είτε με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου. Υπάρχει ένα ερωτηματικό για το ποια τεχνολογία θα επικρατήσει, αλλά η KAI θα ολοκληρώσει την τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης του αεροσκάφους μέχρι το 2025, με στόχο το αεροσκάφος να είναι πλήρως πτητικό μέχρι το 2029.