Σύμφωνα με δημοσιεύματα του γαλλικού τύπου, το Μαρόκο, μετά την επιλογή του γαλλικού ελικοπτέρου H-225M, ξεκίνησε διαπραγματεύσεις για την αγορά γαλλικών υποβρυχίων (Scorpène). Να σημειωθεί ότι το Μαρόκο δεν διαθέτει υποβρύχια, παρά το γεγονός ότι διαθέτει ακτογραμμή μήκους περίπου 3.500 χιλιομέτρων και έχει πρόσβαση τόσο στη Δυτική Μεσόγειο όσο και στον Ατλαντικό Ωκεανό. Ενώ η χώρα έχει ενισχύσει σημαντικά τις ανθυποβρυχιακές της ικανότητες με δύο φρεγάτες FREMM και τρία πλοία SIGMA (ένα της έκδοσης 10513 και δύο της έκδοσης 9813), η απουσία υποβρυχίων είναι ένα σοβαρό επιχειρησιακό κενό.

Σύμφωνα με τα γαλλικά δημοσιεύματα το Μαρόκο συζητά για την απόκτηση 2-4 νέων υποβρυχίων. Η Naval Group συζητά τη ναυπήγηση των υποβρυχίων στο Μαρόκο, προσφέροντας ένα πακέτο που περιλαμβάνει τοπική παραγωγή και μεταφορά τεχνολογίας. Οι δύο χώρες έχουν ισχυρή ναυτική συνεργασία, χάρη στο πρόγραμμα της φρεγάτα FREMM, που παραδόθηκε το 2014 (η άλλη FREMM αποκτήθηκε από την Ιταλία). Ωστόσο, το Μαρόκο δεν συζητά μόνο με την Γαλλία, αλλά και με τους Γερμανούς της TKMS, ενώ εξετάζονται και λύσεις μεταχειρισμένων υποβρυχίων. Στο επίκεντρο της γαλλικής πρότασης προς το Μαρόκο είναι το υποβρύχιο Scorpène, της προηγμένης έκδοση Evolved.

To Scorpene Evolved παρουσιάστηκε τον Οκτώβριο του 2023 και ενσωματώνει συσσωρευτές Ιόντων-Λιθίου. Η χρήση των συγκεκριμένων συσσωρευτών επιτρέπει στο υποβρύχιο μεγαλύτερη διάρκεια παραμονής στη θάλασσα. Το Scorpene Evolved μπορεί να παραμένει στη θάλασσα για 80 ημέρες, εκ των οποίων οι 78 υπό την επιφάνεια, ή μπορεί να ταξιδεύει σε απόσταση άνω των 8.000 ναυτικών μιλίων (13.216 χιλιόμετρα). Επίσης, η χρήση συσσωρευτών Ιόντων-Λιθίου επιτρέπει την μεγαλύτερη μέγιστη ταχύτητα και ταχύτητα πλεύσης. Ένα άλλο πλεονέκτημα των συσσωρευτών Ιόντων-Λιθίου είναι και το χαμηλότερο κόστος χρήσης και υποστήριξης, σε σχέση με τα συστήματα AIP. Να σημειωθεί ότι συγκριτικά με τους συσσωρευτές Μολύβδου-Οξέως οι Ιόντων-Λιθίου έχουν 40% περισσότερη διάρκεια ζωής.