Στη διάρκεια της διεθνούς έκθεσης «MSPO 2025» η αμερικανική Boeing ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει με το πρόγραμμα ανάπτυξης της έκδοσης «F», του επιθετικού ελικοπτέρου AH-64 Apache, παρά τα σχέδια του Αμερικανικού Στρατού να ακυρώσει το πρόγραμμα νέου κινητήρα ITEP (Improved Turbine Engine Program) των ελικοπτέρων. Στην έκδοση AH-64F το Apache αναμένεται να είναι ελαφρύτερο, μέσω της υιοθέτησης συνθετικά  υλικά στην κατασκευή του. Η Boeing εκτιμά ότι το AH-64F θα μπορεί να παραμείνει σε υπηρεσία μέχρι το 2060 ή και το 2070. Εκτός της μείωσης του βάρους, το «F» θα έχει μεγαλύτερη μεταφορική ικανότητα όπλων και νέες ικανότητες. Σε περίπτωση που δεν ακυρωθεί το πρόγραμμα ITEP τότε δεν θα χρειαστεί η χρήση συνθετικών υλικών, καθώς ο ισχυρότερος κινητήρας θα επιτρέψει την αύξηση της μεταφορικής ικανότητας του αεροσκάφους. Ωστόσο, αν ακυρωθεί το πρόγραμμα ITEP, η χρήση συνθετικών υλικών είναι αναγκαία συνθήκη για τη μείωση του βάρους του ελικοπτέρου, έτσι ώστε να μπορεί να μεταφέρει περισσότερα όπλα, χωρίς αύξηση του βάρους.

Το πρόγραμμα ITEP έχει θέσει ως στόχο τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου κατά 25%, την αύξηση του λόγου βάρους-ισχύος κατά 65%, την αύξηση του ορίου επιχειρησιακής ζωής κατά 20%, τη μείωση του κόστους αγορά κατά 35%, ανάλογη μείωση του κόστους συντήρησης και μειωμένο κόστος ανάπτυξης κατά 15%. Η επιθυμητή μέγιστη ιπποδύναμη για τους νέους κινητήρες είναι οι 3.000 ίπποι. Σήμερα, το UH-60 Black Hawk χρησιμοποιεί κινητήρες T700-GE-701 μέγιστης ισχύος 1.890 ίππων έκαστος, ενώ το AH-64 Apache χρησιμοποιεί κινητήρες ίδιου τύπου μέγιστης ισχύος 1.690 ίππων έκαστος. Ο νέος κινητήρας θα συνοδεύεται και νέο σύστημα μετάδοσης της κίνησης, νέο κύριο και ουραίο στροφείο και νέους έλικες. Επίσης, οι νέες κινητήρες θα μπορούν να ενεργοποιηθούν χωρίς τη χρήση του Εφεδρικού Συστήματος Ενέργειας του ελικοπτέρου. Με τη χρήση των νέων κινητήρων τα UH-60 και AH-64 θα σημειώσουν αύξηση εμβέλειας κατά 500 χιλιόμετρα (ανώτατη επιθυμητή επίδοση) και αύξηση του μέγιστου ύψους επιχειρήσεων κατά 1.219-1.829 μέτρα, σε θερμοκρασία 35 °C (5.800 μέτρα είναι το μέγιστο ύψος εμπλοκής του UH-60 Black Hawk σήμερα και 6.100 μέτρα του AH-64 Apache).