Η αμερικανική Sierra Nevada Corporation (SNC) παρουσίασε το νέο αεροσκάφος προχωρημένη εκπαίδευσης Freedom, το οποίο προτείνει στο Αμερικανικό Ναυτικό, στο πλαίσιο του προγράμματος UJTS (Undergraduate Jet Training System), αντικατάσταση των T-45 Goshawk. Το πρόγραμμα UJTS αφορά στην αγορά 200+ αεροσκαφών από το 2030 και μετά. Σύμφωνα με τον ισχύοντα προγραμματισμό, η σχετική σύμβαση αναμένεται να υπογραφεί εντός του 2027. Τα T-45 άρχισαν να εντάσσονται σε υπηρεσία στα τέλη της δεκαετίας του 1980 και πλέον βρίσκονται στο τέλος της επιχειρησιακής τους ζωής, ενώ και η υποστήριξη τους έχει καταστεί πιο ακριβή.
Εκτός του Freedom, το πρόγραμμα UJTS διεκδικούν η Boeing/Saab με το T-7A Red Hawk, η Lockheed Martin/KAI με το T-50N και η Leonardo/Textron με το M-346N. Το Freedom έχει όριο επιχειρησιακής ζωής τις 16.000 ώρες πτήσης και ενσωματώνει δύο κινητήρες Williams FJ44-4M, οι οποίοι, σύμφωνα με την SNC, θα επιφέρουν μείωση κόστους υποστήριξης κατά 40-50%, σε σχέση με την υφιστάμενη κατάσταση. Επίσης, το ωριαίο κόστος του κινητήρα είναι μόλις $ 4.500, το μισό περίπου συγκριτικά με τους κινητήρες General Electric F404 ή Honeywell F124, σύμφωνα πάντα με την SNC. Τέλος, το Freedom έχει σχεδιαστεί με φιλοσοφία ανοιχτής αρχιτεκτονικής για εύκολη τροποποίηση ή αναβάθμιση.