Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Dassault Aviation, Éric Trappier, εξέφρασε την ικανοποίηση του για την συμφωνία δασμών, μεταξύ της ΕΕ και των ΗΠΑ, ιδιαίτερα για το τι προβλέπει η συμφωνία αυτή για την αεροδιαστημική βιομηχανία. Η εμπορική συμφωνία που έκλεισαν οι ΗΠΑ και η ΕΕ, για την αεροδιαστημική βιομηχανία προβλέπει την αρχή «μηδέν προς μηδέν» στους δασμούς (ισόποσοι δαρμοί 15% και από τις δύο πλευρές προβλέπει η συμφωνία), για αεροσκάφη και εξαρτήματα, κάτι που αποτελεί ανακούφιση για κατασκευαστές και αεροπορικές εταιρείες, καθώς η παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα του κλάδου είναι ιδιαίτερα ευάλωτη. Ειδικά για το Rafale, ο Éric Trappier εξέφρασε την πεποίθηση του ότι η συμφωνία δεν θα επιβαρύνει το κόστος κατασκευής του γαλλικού αεροσκάφους, κάτι που θα επιβάρυνε τις εμπορικές προοπτικές του.
Αν και το μεγαλύτερο μέρος του αεροσκάφους κατασκευάζεται από γαλλικής προέλευσης υποσυστήματος, εντούτοις το Rafale ενσωματώνει και αμερικανικής προέλευσης υποσυστήματα, από εταιρίες όπως η HiRel Connectors και η Collins Aerospace, του ομίλου RTX. Επιπλέον, τα Rafale του Κατάρ ενσωματώνουν ατρακτίδια στόχευσης Sniper της Lockheed Martin, σε αντίθεση με τα γαλλικά που χρησιμοποιούν το TALIOS της Thales. Αν και οι δασμοί που επιβλήθηκαν είναι της τάξεως των 15%, εντούτοις το Rafale δεν χρησιμοποιεί μεγάλο ποσοστό αμερικανικής προέλευσης υποσυστημάτων, κάτι που σημαίνει ότι η όποια αύξηση τους μπορεί να απορροφήσει και έτσι να μην υπάρξει αύξηση του κόστους του αεροσκάφους. Επίσης, υπάρχει και η μακροπρόθεσμη εναλλακτική λύση της αντικατάστασης των αμερικανικής προέλευσης υποσυστημάτων με ευρωπαϊκής ή γαλλικής προέλευσης.