Στις 25 Ιουνίου ο οργανισμός OCCAR ανακοίνωσε ότι υπέγραψε με την Ιταλία την 7η Τροποποιητική Σύμβαση, σχετικά με τα νέα υποβρύχια U-212 NFS (Near Future Submarine), τα οποία ναυπηγεί η χώρα. Η σύμβαση αφορά στην αναβάθμιση στοιχείων των υποβρυχίων, όπως αναβάθμιση του περισκοπίου με βελτιωμένα οπτικά και αισθητήρες. Επίσης, η σύμβαση προβλέπει τη σύνταξη μελέτης για την πιθανή μετατροπή ενός εκ των τεσσάρων υποβρυχίων σε πλατφόρμα υποστήριξης ειδικών επιχειρήσεων. Το πρώτο, από τα τέσσερα U-212 NFS, ξεκίνησε τη ναυπήγηση του στις 11 Ιανουαρίου του 2022. Αρχικά, η Ιταλία υπόγραψε σύμβαση ύψους € 1,35 δισεκατομμυρίων για τη ναυπήγηση δύο U-212 NFS, με δικαίωμα προαίρεσης για άλλα δύο υποβρύχια, εν συνεχεία υποστήριξη για 10 χρόνια και τη δημιουργία κέντρου εκπαίδευσης. Στα τέλη Δεκεμβρίου του 2022 ενεργοποιήθηκε το δικαίωμα προαίρεσης για το τρίτο υποβρύχιο και στα τέλη Ιουνίου του 2024 για το τέταρτο.

Τα U-212 NFS είναι εξέλιξη των γερμανικών U-212A και στο Ιταλικό Ναυτικό θα αντικαταστήσουν τα υποβρύχια κλάσης «Sauro». Η ένταξη σε υπηρεσία του πρώτου U-212 NFS θα γίνει το 2027. Σε σχέση με τα «Todaro» τα U-212 NFS είναι μακρύτερα κατά 1,2 μέτρα και ενσωματώνουν προπέλα βελτιωμένης σχεδίασης για μείωση του ακουστικού ίχνους. Στην κατασκευή του κύτους του υποβρυχίου χρησιμοποιείται φθοροπολυμερές υλικό, υψηλής αντοχής σε διαλύτες και οξέα. Επίσης, ενσωματώνουν μπαταρίες λιθίου φωσφορικού σιδήρου για αυξημένη διάρκεια επιχειρήσεων, βελτιωμένο σύστημα διαχείρισης μάχης, βελτιωμένο σόναρ, νέο ιστό κεραιών και νέο σύστημα ηλεκτρονικών μέσων υποστήριξης. Τα U-212 NFS ενσωματώνουν έξι τορπιλοσωλήνες των 533 χιλιοστών, ενώ για το μέλλον το Ιταλικό Ναυτικό θέλει να ενσωματώσει και βλήματα προσβολής στόχων εδάφους σε μεγάλες αποστάσεις.