Σύμφωνα με δημοσιεύματα του ινδικού τύπου η Ρωσία ξεκίνησε μια νέα προσπάθεια πώλησης στην χώρα σύγχρονων μαχητικών αεροσκαφών. Η πρόταση της Ρωσίας αφορά σε δύο τύπους αεροσκαφών, προκειμένου να καλυφθούν οι άμεσες και μελλοντικές ανάγκες της Ινδικής Αεροπορίας. Η Μόσχα προσφέρει το νέο μαχητικό αεροσκάφος Su-57E, καθώς και το Su-35M. Η πρόταση αυτή συνοδεύεται, από τις Rostec και η Sukhoi, με πλήρη μεταφορά τεχνολογίας, τεχνογνωσίας και συμπαραγωγή των αεροσκαφών στην Ινδία, από την HAL, η οποία έχει εμπειρία, καθώς έχει παράγει περισσότερα από 220 αεροσκάφη Su-30MKI για την Ινδία. Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα το Su-57E μπορεί να επιτύχει ποσοστό εγχώριας συμμετοχής σε ποσοστό 40-60%, συμπεριλαμβανομένης της παροχής των πηγαίων κωδίκων λογισμικού και της αρχιτεκτονικής συστήματος. Αυτά θα επιτρέψουν την ενσωμάτωση ινδικής προέλευσης και κατασκευής πυραύλων, όπως είναι ο πύραυλος αερομαχίας Astra, ή ινδικής προέλευσης ηλεκτρονικών συστημάτων, όπως είναι το ραντάρ Virupaksha τεχνολογίας AESA.
Παράλληλα, εάν η Ινδία επιλέξει τη ρωσική πρόταση, η Rostec δεσμεύεται να συνδράμει τη χώρα στο εγχώριο πρόγραμμα νέου μαχητικού νέας γενιάς AMCA. Η πρόταση της Ρωσίας αφορά στην αρχική κατασκευή 20-30 Su-57E και στη συνέχεια 70-100 επιπλέον αεροσκαφών, ανάλογα με τον οικονομικό προϋπολογισμό της Ινδίας. Το άλλο σκέλος της πρότασης είναι το Su-35M, ένα αεροσκάφος 4,5 γενιάς, το οποίο προσφέρεται ως ενδιάμεση λύση για την ταχεία ενίσχυση του αεροπορικού στόλου της Ινδικής Αεροπορίας. Η Rostec αναφέρει ότι το Su-35M έχει 70-80% κοινά συστήματα με το Su-30MKI, κάτι που θα διευκολύνει τις διαδικασίες υποστήριξης και μετάβασης των χειριστών στον νέο τύπο. Και τα δύο μαχητικά αεροσκάφη, που προτείνει η Ρωσίας, ενσωματώνουν τον ρωσικής κατασκευής κινητήρα Saturn AL-41F1S (Izdeliye-117S). Ωστόσο, το ενδιαφέρον της Ινδικής Αεροπορίας φέρεται να μετατοπίζεται προς τον πιο προηγμένο Izdeliye-177S, ο οποίος παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2024. Ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει αναπτυχθεί με μειωμένο θερμικό ίχνος και αυξημένη ώση, αλλά ακόμη δεν έχει δοκιμαστεί πτητικά.