Η Ινδία ανακοίνωσε ότι παρέλαβε το πρώτο πλοίο ASW SWC (Anti-Submarine Warfare Shallow Water Craft), το οποίο είναι εξειδικευμένο για ανθυποβρυχιακό πόλεμο σε ρηχές θάλασσες. Συνολικά η Ινδία θα ναυπηγήσει 16 ASW SWC με κόστος $ 1,9 δισεκατομμύρια. Τα πλοία θα ναυπηγηθούν, ανά οκτώ, από τα ινδικά ναυπηγεία GRSE (Garden Reach Shipbuilders & Engineers) και CSL (Cochin). Το πλοίο P-68 «Armala», που παρέλαβε το Ινδικό Ναυτικό, ναυπηγήθηκε από την GRSE, ενώ το πρώτο πλοίο ναυπήγησης από την CSL («Mahe») αναμένεται να παραδοθεί εντός του 2025. Από τα 16 συνολικά πλοία, τα 14 ναυπηγούνται. Ανάλογα του ναυπηγείου τα πλοία διαφέρουν ελαφρώς σε διαστάσεις και εκτόπισμα (700-900 τόνοι), αλλά έχουν ίδιες επιδόσεις, ίδια ηλεκτρονικά συστήματα, οπλισμό και σύστημα πρόωσης.

Επιτυγχάνουν μέγιστη ταχύτητα 25 κόμβους (46 χιλιόμετρα την ώρα) και εμβέλεια 1.800 ναυτικά μίλια (3.334 χιλιόμετρα) με ταχύτητα πλεύσης 14 κόμβους (26 χιλιόμετρα την ώρα). Οι απαιτήσεις επάνδρωσης είναι της τάξεως των 57 ατόμων (7 αξιωματικών και 50 ναυτών). Το σύστημα μάχης αναπτύχθηκε εγχώρια, από την DRDO. Τα πλοία ενσωματώνουν σόναρ τρόπιδας και σόναρ μεταβλητού βάθους. Ο οπλισμός τους αποτελείται από δύο πολυβόλα των 12,7 χιλιοστών, σε τηλεχειριζόμενους πύργους, ένα πυροβόλο των 30 χιλιοστών, έξι τορπίλες των 324 χιλιοστών και ανθυποβρυχιακές ρουκέτες RBU-6000. Εκτός του κύριου ανθυποβρυχιακού ρόλου, τα πλοία μπορούν να εκτελέσουν και άλλες αποστολές όπως υδρογραφικές, έρευνας και διάσωσης και ναρκοθέτησης. Επίσης, μπορούν να συνεργαστούν και με αεροπορικά μέσα (ελικόπτερα, αεροσκάφη, UAV), μέσω συστήματος ζεύξης δεδομένων.