Η γαλλική Turgis & Gaillard ανακοίνωσε ότι υπέγραψε σύμβαση με τη γαλλική διεύθυνση DMAé (Directorate of Aeronautical Maintenance), του Υπουργείου Άμυνας της χώρας, για το UAV Aarok. Πρόκειται για το πρώτο συμβόλαιο που αποσπά η εταιρία για το συγκεκριμένο UAV. Η σύμβαση αφορά στην διερεύνηση και την αξιολόγηση της αντίληψης περί «πιστοποιήσιμων αλλά όχι πιστοποιημένων» UAV. Η αντίληψη αυτή είναι μια καινοτόμα πρωτοβουλία που έχει ως στόχο να επιταχύνει τις διαδικασίες ανάπτυξης UAV με παράλληλη διατήρηση των επιχειρησιακών κανόνων ασφαλείας. Η επιλογή του Aarok έγινε εναλλακτικά του γαλλικού προγράμματος απόκτησης EuroDrone, το οποίο αναμένεται να παραδοθεί το 2030. Η Γαλλία πρόκειται να αποκτήσει έξι συστήματα EuroDrone με κόστος περί τα € 2 δισεκατομμύρια, ενώ θα πρέπει να γίνουν επενδύσεις και σε νέες υποδομές για να φιλοξενηθεί το μεγάλων διαστάσεων EuroDrone.

Αντίθετα, το Aarok έχει κόστος (Fly-Away) € 5-10 εκατομμύρια, μπορεί να παραμείνει στον αέρα για 24 ώρες συνεχόμενα και να μεταφέρει φορτίο βάρους 1.500 κιλών. Είναι δυνατή ευθέως ανταγωνιστικό με το EuroDrone. Το Aarok ανήκει στην κατηγορία των MALE (Medium Altitude Long Endurance) και μπορεί να εκτελέσει πολλαπλούς ρόλους, όπως συλλογή πληροφοριών, αναγνώριση, επιτήρηση, επιτήρηση θαλάσσης, προσβολή στόχων, ενώ λειτουργεί και ως κέντρο αναμετάδοσης επικοινωνιών. Το Aarok ζυγίζει περί τους 5,5 τόνους (μέγιστο βάρος απογείωσης) και 2,5 τόνους κενό, ενώ το πλάτος τους είναι 22 μέτρα περίπου. Το μήκος της ατράκτου είναι 14 μέτρα και μπορεί να μεταφέρει μέγιστο φορτίο βάρους 1,5 τόνων (όπλα και αισθητήρες). Ενσωματώνει έναν κινητήρα PT6 της Pratt & Whitney Canada μέγιστης ισχύος 1.200 ίππων και μπορεί να πετά για 24 συνεχώς (με όπλα) ή για 30 ώρες συνεχώς (χωρίς όπλα, σε αποστολές συλλογής πληροφοριών). Η μέγιστη ταχύτητα πτήσης είναι 463 χιλιόμετρα στα 30.000 πόδια. Για αποστολές συλλογής πληροφοριών, επιτήρησης και αναγνώρισης το Aarok ενσωματώνει ραντάρ πολλαπλού ρόλου, ηλεκτροπτικό αισθητήρα, ενώ έχει και ικανότητα SIGINT.