Το Υπουργείο Άμυνας της Σιγκαπούρης ανακοίνωσε ότι στις 25 Νοεμβρίου απέσυρε τα δύο τελευταία υποβρύχια κλάσης «Challenger» (RSS «Conqueror» και RSS «Chieftain»), δύο μήνες μετά την ένταξη σε υπηρεσία των δύο νέων υποβρυχίων κλάσης «Invincible» (T-218SG). Τα δύο πρώτα «Challenger» είχαν αποσυρθεί στις 11 Μαρτίου του 2015, ενώ τα άλλα δύο νέα «Invincible» αναμένεται να ενταχθούν σε υπηρεσία σύντομα. Τα «Challenger» (πρώην σουηδικά κλάσης «Sjöormen») εντάχθηκαν στο Ναυτικό της Σιγκαπούρης στις αρχές της δεκαετίας του 2000 (στο Σουηδικό Ναυτικό εντάχθηκαν σε υπηρεσία στα τέλη της δεκαετίας του 1960). Πριν παραδοθούν στη Σιγκαπούρη αναβαθμίστηκαν στο επίπεδο των υποβρυχίων κλάσης «Södermanland», με το σύστημα AIP τύπου Stirling και άλλες βελτιώσεις (νέο σόναρ, βελτιωμένο σύστημα μάχης και νέα συστήματα επικοινωνιών). Τα υποβρύχια σχεδιάστηκαν με έμφαση στο χαμηλό ακουστικό και μαγνητικό ίχνος, αλλά και για επιχειρήσεις στα ρηχά νερά της Βαλτικής. Φέρουν έξι τορπιλοσωλήνες των 533 χιλιοστών για τορπίλες TP-617 και τρείς τορπιλοσωλήνες των 400 χιλιοστών.

Το εκτόπισμα τους είναι (στην επιφάνεια και σε βύθιση αντίστοιχα) 1.400 και 1.500 τόνοι, ενώ οι διαστάσεις τους είναι (μήκος x πλάτος x βύθισμα) 60,5 x 6,10 x 5,6 μέτρα. Ενσωματώνουν δύο πετρελαιοκινητήρες. Οι ταχύτητες πλεύσης, στην επιφάνεια και σε βύθιση είναι 8 και 15 κόμβοι αντίστοιχα (15 και 28 χιλιόμετρα την ώρα). Το μέγιστο επιχειρησιακό τους βάθος είναι μικρότερο των 300 μέτρων, με πιθανότερη τιμή τα 200 μέτρα, ενώ οι απαιτήσεις επάνδρωσης είναι 28 άτομα. Τα υποβρύχια κλάσης «Invincible» αποκτήθηκαν έναντι € 3,2 δισεκατομμυρίων περίπου. Το μήκος τους είναι 70 μέτρα, το πλάτος του 6,3 μέτρα και το εκτόπισμα τους είναι 2.000 τόνοι. Ενσωματώνουν πετρελαιοκινητήρες και σύστημα AIP. Επιτυγχάνουν τυπική ταχύτητα πλεύσης 20 κόμβους (37 χιλιόμετρα την ώρα). Απαιτούν 28 άτομα πλήρωμα και έχουν έξι τορπιλοσωλήνες των 533 χιλιοστών και τέσσερις σωλήνες για εκτόξευσης πυραύλων μέγιστης διαμέτρου 650 χιλιοστών.