Στις 23 Οκτωβρίου η Hyundai Rotem ανακοίνωσε ότι το υπό ανάπτυξη άρμα μάχης K3 θα ενσωματώνει κινητήρα υδρογόνου. Ο κινητήρας υδρογόνου βασίζεται σε κυψέλες καυσίμου (Fuel Cell) μέσα στις οποίες πραγματοποιείται η χημική αντίδραση του κινητήρα. Δεν υπάρχουν κινητά μέρη, αλλά μια χημική αντίδραση που παράγει την ενέργεια. Το καύσιμο υδρογόνο, εισέρχεται στην κυψέλη από το ντεπόζιτο και αναμιγνύεται με οξυγόνο, παράγοντας νερό. Η χημική αυτή αντίδραση παράγει την ηλεκτρική ενέργεια που απαιτούν οι ηλεκτρικοί κινητήρες του οχήματος για να λειτουργήσουν και το όχημα για να κινηθεί. Σύμφωνα με την Hyundai Rotem ο κινητήρας υδρογόνου έχει μια σειρά πλεονεκτημάτων σε σχέση με τους ηλεκτροκινητήρες. Αρχικά, ο ανεφοδιασμός τους με καύσιμο είναι ταχύτερος, δεν παράγει βλαβερές εκπομπές, αφού από τη χημική διεργασία των κυψελών, παράγεται νερό, η αυτονομία των οχημάτων προσεγγίζει την αυτονομία των οχημάτων με πετρελαιοκινητήρες και παράγουν λιγότερο θόρυβο. Το K3 αναπτύσσεται στο πλαίσιο του προγράμματος NG-MBT (Next Generation Main Battle Tank) του Νοτιοκορεατικού Στρατού. Θα είναι μια σπονδυλωτή σχεδίαση, έτσι ώστε να προσαρμόζεται εύκολα στις απαιτήσεις του πελάτη, να έχει οικονομική υποστήριξη και ευκολία στην αναβάθμιση.
Το τριμελές πλήρωμα (οδηγός, αρχηγός, πυροβολητής) θα βρίσκεται στο εμπρός μέρος του άρματος, εντός θωρακισμένου τμήματος, για μεγαλύτερη ασφάλεια και προστασία, ενώ ο κινητήρας θα βρίσκεται στο πίσω μέρος. Ιδιαίτερη προσοχή θα δοθεί στη χαμηλή σιλουέτα του άρματος και στη μείωση του υπέρυθρου ίχνους που θα παράγει. Εκτός, του κύριου πυροβόλου των 130 χιλιοστών θα έχει αυτόματο σύστημα γέμισης, ενώ ο άλλος οπλισμός (πολυβόλα, όπλο λέιζερ και αντιαρματικά βλήματα) θα είναι ενσωματωμένος εντός του πύργου και θα αναπτύσσεται όταν χρειάζεται. Η εργοστασιακή θωράκιση θα είναι κράμα χάλυβα, κεραμικού υλικού και άλλων συνθετικών υλικών. Πάνω από την εργοστασιακή θωράκιση θα μπορεί να προστεθεί επιπλέων, προσθαφαιρούμενη θωράκιση, ενώ το Κ3 θα ενσωματώνει και ενεργητικό σύστημα αυτοπροστασίας. Το άρμα θα ενσωματώνει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στο επίπεδο και των αισθητήρων και της επίγνωσης της τακτικής κατάστασης. Το βάρος μάχης του K3 δεν θα ξεπερνά τους 55 τόνους. Η επιθυμητή μέγιστη ταχύτητα, σε οδό, είναι 70 χιλιόμετρα την ώρα, ενώ εκτός οδού 50 χιλιόμετρα την ώρα. Η επιθυμητή, τυπική εμβέλεια του είναι 500 χιλιόμετρα. Σύμφωνα με την Hyundai Rotem το πρωτότυπο K3 θα είναι έτοιμο το 2030. Θα ακολουθήσουν δοκιμές και αξιολογήσεις και η ένταξη του σε υπηρεσία αναμένεται περί το 2035.