Η Αμερικανική Αεροπορία ανακοίνωσε ότι στις 26 Σεπτεμβρίου απέσυρε και το τελευταίο αεροσκάφος εναέριου ανεφοδιασμού KC-10A Extender. Σε υπηρεσία τα συγκεκριμένα αεροσκάφη αντικαθιστούν τα νεότερα KC-46A Pegasus. Τα πρώτα KC-10A Extender εντάχθηκαν στην Αμερικανική Αεροπορία το 1981, ενώ το 60ο και τελευταίο αεροσκάφος παραδόθηκε το 1988. Τα αεροσκάφη προέρχονται από τροποποίηση των πολιτικών αεροσκαφών DC-10. Απαιτεί πλήρωμα τεσσάρων ατόμων. Μπορεί να μεταφέρει καύσιμο μέγιστου βάρους 165.561 κιλών (365.000 λίβρες). Εναλλακτικά μπορεί να μεταφέρει 77.111 κιλά φορτίου συν 25 παλέτες ή 17 παλέτες και 75 επιβάτες. Το μέγιστο βάρος απογείωσης ανέρχεται στα 267.619 κιλά (590.000 λίβρες). Είναι εφοδιασμένο με τρείς κινητήρες F-103 της General Electric μέγιστης ισχύος 52.500 λιβρών έκαστος. Επιτυγχάνει μέγιστη ταχύτητα 866 χιλιόμετρα την ώρα και με το μέγιστο φορτίο επιτυγχάνει εμβέλεια 7.100 χιλιόμετρα.