Απαντώντας σε ερώτηση της αμυντικής ιστοσελίδας «Naval News», για το αν το Αμερικανικό Ναυτικό σκοπεύει να ναυπηγήσει νέα καταδρομικά, προς αντικατάσταση των «Ticonderoga» η Διοίκηση NAVSEA (US Navy Naval Sea Systems Command) απάντησε ότι δεν υπάρχει πρόθεση αντικατάστασης των «Ticonderoga» με νέα κλάση καταδρομικών και ότι το κενό θα καλυφθεί από τα αντιτορπιλικά κλάσης «Arleigh Burke», της νεότερης έκδοσης Flight III, και τα νέα αντιτορπιλικά DDG(X). Όπως αναφέρει στην απάντηση της η NAVSEA, μετά από 40 χρόνια σε υπηρεσία και 30 χρόνια συνεχούς εξέλιξης τα «Arleigh Burke», ιδιαίτερα τα Flight III, έχουν τις δυνατότητες να καλύψουν το κενό των «Ticonderoga», ενώ τα DDG(X) θα είναι νέα πλοία, με νέες τεχνολογίες και κορυφαίες δυνατότητες. Η NAVSEA αναφέρθηκε και στο λόγο ακύρωσης του προγράμματος νέου καταδρομικού CG(X). Όπως είπε το CG(X) βασιζόταν στο σκάφος των «Zumwalt» (DDG-1000), το οποίο έχει τεχνικές προκλήσεις.
Έτσι, αποφασίστηκε το κενό της απόσυρσης των «Ticonderoga» να καλυφθεί από τα «Arleigh Burke» Flight III, δηλαδή από μια δοκιμασμένη και αξιόπιστη πλατφόρμα. Να σημειωθεί ότι το πρόγραμμα CG(X) ξεκίνησε το Νοέμβριο του 2001, αλλά τελικά ακυρώθηκε το 2010. Όπως έγινε γνωστός, στις αρχές Ιουνίου, το Αμερικανικό Ναυτικό, θα έχει αποσύρει το σύνολο των 13 εν υπηρεσία «Ticonderoga» μέχρι το 2027 (μέχρι στιγμής έχουν αποσυρθεί 14 «Ticonderoga»). Τα επόμενα πλοία που θα αποσυρθούν είναι το «Vicksburg» (CG-69), στις 29 Ιουνίου του 2024, το «Cowpens» (CG-63), στις 30 Αυγούστου του 2024, και τα πλοία «Antietam» (CG-54) και «Leyte Gulf» (CG-55), στις 27 Σεπτεμβρίου του 2024. Το 2025 θα αποσυρθούν τα πλοία «Philippine Sea» (CG-58), «Normandy» (CG-60), «Shiloh» (CG-67) και «Lake Erie» (CG-70). Το 2026 θα αποσυρθούν τα πλοία «Princeton» (CG-59), «Robert Smalls» (CG-62) και «Gettysburg» (CG-64). Τέλος, το 2027 θα αποσυρθούν τα πλοία «Chosin» (CG-65) και «Cape St. George» (CG-71).