Όπως αναφέρει το σχετικό άρθρο του Associated Press πραγματοποιήθηκε συνεργατική εμπλοκή μεταξύ του οργανικού ελικοπτέρου ΝΗ90 της φρεγάτας και των σόναρ της φρεγάτας NORMANDIE ενώ τέλος έλαβε χώρα εικονική βολή τορπίλης MU90, η οποία και έπληξε το γερμανικό υποβρύχιο.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα του Associated Press το οποίο μεταφέρει τις δηλώσεις του Γάλλου κυβερνήτη της φρεγάτας, ο αρχικός εντοπισμός του γερμανικού υποβρυχίου τύπου «212» έγινε όταν αυτό βρέθηκε εγγύς της φρεγάτας σε περισκοπικό βάθος. Το υποβρύχιο δεδομένου ότι εντοπίστηκε καταδύθηκε προσπαθώντας να διαφύγει της προσβολής του και ακολούθως άρχισε το κυνήγι μεταξύ της γαλλικής φρεγάτας και του γερμανικού υποβρυχίου τύπου «212». Όπως μας επισημαίνουν αξιωματικοί του Πολεμικού Ναυτικού υπό προϋποθέσεις το γερμανικό υποβρύχιο «212» θα μπορούσε πρώτο να είχε πλήξει τις εχθρικές δυνάμεις. Πρόκειται όμως για τακτικά δεδομένα αναλόγως με το παίγνιο της εκάστοτε άσκησης.
Το τακτικό σενάριο διαδραματίστηκε σε παράκτια ύδατα της Βόρειας θάλασσας, στοιχείο που παρουσιάζει το δικό του ενδιαφέρον καθώς αυξάνει τη δυσκολία του εντοπισμού ενός υποβρυχίου.
Δεδομένα όπως η θερμοκρασία των υδάτων (αναφέρονται ως βαθυθερμογραφικά στοιχεία), το παράκτιο περιβάλλον με τις αντανακλάσεις που δημιουργεί και τη δυσχέρεια εντοπισμού υποβρυχίων από τα πλοία, η ναυτιλιακή κίνηση εμπορικών πλοίων και του ακουστικού ήχου που παράγουν και άλλες τακτικές παράμετροι διαδραματίζουν καταλυτικό ρόλο στις ανθυποβρυχιακές επιχειρήσεις.
Κατά κύριο λόγο όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα και τις αξιολογήσεις ναυτικών του ΝΑΤΟ, το γαλλικό ναυτικό απόρροια των μέσων εντοπισμού (σόναρ) διατηρεί τα υψηλότερα ποσοστά εντοπισμού υποβρυχίων. Αυτό άλλωστε προκύπτει και τις επισημάνσεις και αναφορές των ίδιων των Αμερικανών (βραβείο Hook’Em).
Υπενθυμίζεται ότι οι γαλλικές φρεγάτες FREMM διαθέτουν σόναρ μεταβλητού βάθους (VDS) CAPTAS-4 και σόναρ τρόπιδας UMS 4110 αμφότερα κατασκευής και σχεδίασης της γαλλικής Thales.