Το Αμερικανικό Ναυτικό ανακοίνωσε την ακύρωση του προγράμματος ναυπήγησης των νέων αποβατικών σκαφών LCU-1700 (Landing Craft Utility-1700) και έδωσε εντολή στα ναυπηγεία Swiftships να παύσουν κάθε δραστηριότητα που αφορούν στα σκάφη. Η Swiftships κέρδισε το πρόγραμμα LCU-1700 τον Μάρτιο του 2018 και απέσπασε σύμβαση ύψους $ 18 εκατομμυρίων για τη φάση αναλυτικής σχεδίασης. Το 2019 απέσπασε σύμβαση ύψους $ 26,7 εκατομμυρίων για τη ναυπήγηση των δύο πρώτων σκαφών, ενώ το 2020 υπέγραψε σύμβαση ύψους $ 50,1 εκατομμυρίων για ακόμα τέσσερα σκάφη. Ο λόγος της ακύρωσης του προγράμματος είναι η καθυστέρηση στις παραδόσεις των τριών πρώτων σκαφών που ήταν προγραμματισμένες για τον Ιούνιο, το Σεπτέμβριο και το Δεκέμβριο του 2023.
Τα LCU-1700 είναι τύπου RO-RO (Roll On/Roll Off), δηλαδή μπορούν να επιβιβάσουν και αποβιβάσουν το φορτίο τους τόσο από την πλώρη όσο και από την πρύμνη. Οι δύο ράμπες κινούνται υδραυλικά. Τα LCU-1700 μπορούν να επιχειρούν είτε ανεξάρτητα, είτε από πλοία αμφίβιων επιχειρήσεων. Έχουν μήκος 42,3 μέτρα, πλάτος 9,4 μέτρα και βύθισμα 1,6 μέτρα. Ενσωματώνουν δύο πετρελαιοκινητήρες CAT C18 μέγιστης ισχύος 600 ίππων έκαστος στις 1.800 στροφές το λεπτό και δύο γεννήτριες CAT C4.4. Επιτυγχάνουν μέγιστη ταχύτητα 11 κόμβους (20 χιλιόμετρα την ώρα) και εμβέλεια 1.200 ναυτικά μίλια (1.931 χιλιόμετρα). Απαιτούν πλήρωμα 14 ατόμων και έχουν μέγιστη μεταφορική ικανότητα 170 τόνους ή δύο άρματα μάχης M-1 Abrams ή 350 πλήρως εξοπλισμένους στρατιώτες.