Στις 25 Ιανουαρίου η Bombardier ανακοίνωσε ότι παρέδωσε στη σουηδική Saab το δεύτερο αεροσκάφος Global-6500, το οποίο προορίζεται για το σουηδικό πρόγραμμα προμήθειας δύο αεροσκαφών έγκαιρης προειδοποίησης GlobalEye (το πρώτο αεροσκάφος παραδόθηκε τον Ιούλιο του 2023). Επί του Global-6500 θα ενσωματωθούν όλα τα αναγκαία συστήματα και υποσυστήματα αποστολής, πριν παραδοθεί στη Σουηδική Αεροπορία. Στις 30 Ιουνίου η Σουηδία υπέγραψε σύμβαση ύψους $ 710 εκατομμυρίων για την προμήθεια δύο GlobalEye με δικαίωμα προαίρεσης για την προμήθεια δύο επιπλέον αεροσκαφών. Το πρώτο αεροσκάφος αναμένεται να παραδοθεί το 2027. Το αεροσκάφος έχει επιλεγεί και από τα ΗΑΕ, τα οποία αρχικά απέκτησαν τρία συστήματα και στη συνέχεια άλλα δύο, έναντι συνολικού κόστους € 2,24 δισεκατομμυρίων.
Καρδιά του GlobalEye είναι το ραντάρ EriEye ER (Extended Range), εξέλιξη του EriEye. Το GlobalEye μπορεί να εντοπίσει στόχους στον αέρα, τη θάλασσα και το έδαφος. Είναι η απάντηση της Saab στην ανάγκη για ένα αεροσκάφος πολλαπλού ρόλου με έμφαση στην έγκαιρη προειδοποίηση και τον εντοπισμό στόχων παντού και πάντα. Ενσωματώνει ραντάρ τεχνολογίας AESA, το οποίο λειτουργεί στην ζώνη συχνοτήτων S και είναι τεχνολογίας στοιχείων νιτριδίου του γαλλίου (GaN). Η εμβέλεια αποκάλυψης στόχων επιπέδου F-16 είναι πάνω από τα 450 χιλιόμετρα. Παράλληλα, διατηρεί την ικανότητα να έχει εικόνα επιφανείας εντοπίζοντας ακόμα και μικρές λέμβους στην επιφάνεια της θάλασσας. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι το GlobalEye λειτουργεί με κάλυψη 360ο.
Επιπλέον, το GlobalEye λειτουργεί και ως σύστημα ηλεκτρονικού πολέμου ενώ μπορεί να φέρει και όπλα προσβολής στόχων επιφανείας όπως τα βλήματα RBS-15. Εκτός από ιπτάμενο ραντάρ, το GlobalEye λειτουργεί και ως αεροσκάφος ναυτικής συνεργασίας. Το αεροσκάφος μπορεί να επιχειρεί για 11 ώρες πετώντας στα 35.000 πόδια και δύναται να εντοπίζει στόχους που πετούν χαμηλά στα 200 πόδια σε απόσταση 458 χιλιομέτρων ή 247 ναυτικών μιλίων (η επίδοση προέρχεται από δοκιμή της Saab και μαχητικό αεροσκάφος JAS-39 Gripen). Αξίζει να τονιστεί πως έχει την ικανότητα να απογειώνεται και προσγειώνεται σε αεροδρόμιο με διαδρόμους μικρότερους των 2.000 μέτρων. Επίσης, το GlobalEye λειτουργεί και ως σύστημα που προσφέρει πληροφορίες για χερσαίες μετακινήσεις δυνάμεων.