Το Αμερικανικό Ναυτικό θέλει να επιταχύνει τη ναυπήγηση των φρεγατών κλάση «Constellation» και για το λόγο αυτό επενδύει στη χρήση ρομποτικών συστημάτων. Συγκεκριμένα, το Αμερικανικό Ναυτικό θέλει να ναυπηγεί δύο φρεγάτες το έτος, αντί του αρχικού προγραμματισμού για τρείς φρεγάτες κάθε δύο χρόνια. Ο τρόπος μείωσης του χρόνου είναι η χρήση ρομποτικού συστήματος συγκόλλησης. Η Fincantieri έχει δηλώσει για το θέμα ότι οι συγκολλητές τεχνίτες είναι δύσκολο να βρεθούν και ότι το ρομποτικό σύστημα MR4Weld μπορεί να εκτελέσει την εργασία με μεγαλύτερη ακρίβεια, καλύτερη ποιότητα και με τριπλάσια παραγωγικότητα, δηλαδή με σημαντική μείωση του χρόνου ναυπήγησης. Η Fincantieri ναυπηγεί το πρώτο από τα 20 πλοία της κλάσης «Constellation», το οποίο αναμένεται να είναι έτοιμο το 2026.
Το MR4Weld παρουσιάστηκε από την Fincantieri τον περασμένο Ιούλιο και έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί από την ιταλική Comau. Το σύστημα ενσωματώνει τα αναγκαία εργαλεία συγκόλλησης και ολοκληρωμένο σύστημα τηλεόρασης υψηλής ευκρίνειας, με το οποίο μπορούν να εντοπιστούν με ακρίβεια τα σημεία που πρέπει να γίνει η συγκόλληση. Να σημειωθεί ότι το Αμερικανικό Ναυτικό διατηρεί το δικαίωμα αγοράς των δικαιωμάτων ναυπήγησης από την Fincantieri, σε περίπτωση που επιθυμεί τη συμμετοχή και άλλου ναυπηγεία στη διαδικασία ναυπήγησης, δηλαδή στη ναυπήγηση τεσσάρων πλοίων το έτος. Ένας άλλος λόγος που η Fincantieri επέλεξε τη ρομποτική τεχνολογία στη ναυπήγηση είναι το έλλειμα προσωπικού 400 ατόμων που αντιμετωπίζει στα ναυπηγεία που ελέγχει (Marinette Marine, Fincantieri Bay Shipbuilding και Fincantieri ACE Marine).