Απαντώντας σε ερώτηση κοινοβουλευτικού ελέγχου ο Υπουργός Αμυντικών Εξοπλισμών της Μεγάλης Βρετανίας, James Cartlidge, δήλωσε ότι το Υπουργείο Άμυνας αναγνωρίζει ότι το κόστος του προγράμματος απόκτησης 14 νέων μεταφορικών ελικοπτέρων αυξημένης εμβέλειας CH-47 Chinook σημειώνει αύξηση και ότι η υπηρεσία προσπαθεί να λύσει το πρόβλημα. Ο προϋπολογισμός του προγράμματος είναι £ 1,4 δισεκατομμύρια, αλλά φαίνεται ότι το τελικό κόστος θα υπερβεί αυτό το ποσό. Επιπλέον, ο James Cartlidge δήλωσε ότι εκτός του ζητήματος του κόστους υπάρχει και θέμα υλοποίησης του αρχικού χρονοδιαγράμματος. Το 2021 η Μεγάλη Βρετανία ανακοίνωσε ότι θα αποσύρει εννέα CH-47 Chinook αρχικών εκδόσεων και θα τα αντικαταστήσει, μέχρι το 2030, με 14 νέα ελικόπτερα μεγάλης μεταφορικής ικανότητας και με μεγαλύτερη εμβέλεια.
Τα 30 πρώτα CH-47C Chinook (Chinook HC Mk.1) αγοράστηκαν από το Λονδίνο το 1978 με τις παραδόσεις να ξεκινά το Δεκέμβριο του 1980. Σ’ αυτά προστέθηκαν άλλα οκτώ, τα οποία παραδόθηκαν την περίοδο 1984-1986 με τους κινητήρες T55-L-712 των CH-47D (τα 30 πρώτα αποκτήθηκαν με τους κινητήρες T55-L-11E). Τα 38 Chinook HC Mk.1 αναβαθμίστηκαν με νέες συνθετικές έλικες, αντί των μεταλλικών, και μετονομάστηκαν σε Chinook HC Mk.1B. Στις αρχές της δεκαετίας του 1990 το σύνολο των 38 ελικοπτέρων αναβαθμίστηκε στο επίπεδο Chinook HC Mk.2 (CH-47D), ενώ αποκτήθηκαν και τρία καινούργιας κατασκευής του ίδιου τύπου. Το 1995 αποκτήθηκαν άλλα έξι της έκδοσης Chinook HC Mk.2A, ενισχυμένης ατράκτου στο τμήμα του πιλοτηρίου για την δομική υποστήριξης συστήματος εναέριου ανεφοδιασμού.