Σύμφωνα με δημοσίευμα του περιοδικού «Air Force Magazine» (δείτε ΕΔΩ) το κόστος ανά ώρα πτήσης του μαχητικού αεροσκάφους F-35 Lightning II έχει μειωθεί κατά 50%, τα τελευταία επτά χρόνια, και θα μειωθεί κατά 35% επιπλέον την ερχόμενη πενταετία. Τα στοιχεία δημοσίευσε η αντιπρόεδρος της Lockheed Martin Audrey Brady, στη διάρκεια ενημέρωσης δημοσιογράφων. Η Brady δήλωσε ότι η μείωση αυτή είναι αποτέλεσμα πολλών παραγόντων. Ένας λόγος είναι η πολιτική της Lockheed Martin για μακροχρόνια συμβόλαια με εταιρίες παροχής ανταλλακτικών και υλικών υποστήριξης, για μεγάλες ποσότητες, άρα οικονομίες κλίμακας. Άλλοι λόγοι είναι η διαχείριση των ανταλλακτικών, το χαμηλότερο κόστος τους, οι ταχύτερες εργασίες επισκευής των αεροσκαφών. Η μείωση του κόστους δεν συμπεριλαμβάνει το κόστος υποστήριξης των κινητήρων, το κόστος της αποθήκευσης των ανταλλακτικών κι άλλων εργασιών συντήρησης, καθώς αυτά αποτελούν ξεχωριστές δαπάνες τις οποίες δεν διαχειρίζεται η Lockheed Martin.
Η Brady δήλωσε ότι η εταιρία ελέγχει το 40% περίπου των λόγων που επηρεάζουν το κόστος συντήρησης των αεροσκαφών. Συνεπώς, το συνολικό κόστος ανά ώρα πτήσης των F-35 δεν έχει μειωθεί κατά 50%, κατά 50% έχει μειωθεί το 40% του κόστους ανά ώρα πτήσης ου ελέγχει η Lockheed Martin. Σύμφωνα με τη Brady η μείωση αυτή έχει επιφέρει εξοικονόμηση δαπανών ύψους $ 1,2 δισεκατομμυρίων. Μετρώντας σύμφωνα με την νέα πρακτική της Αμερικανικής Αεροπορίας για «κόστος ανά αεροσκάφος, ανά έτος», υπάρχει μείωση κατά 37% για την περίοδο 2015-2021 και η προσδοκία είναι για επιπλέον μείωση κατά 25% έως το 2026. Τα ποιο πρόσφατα στοιχεία κόστους υποστήριξης F-35 το έτος είναι για το 2021: $ 4,1 εκατομμύρια για το F-35A, $ 6,8 εκατομμύρια για το F-35B και $ 7,5 εκατομμύρια για το F-35C. Η πιο πρόσφατη εκτίμησης κόστους ανά ώρα πτήσης αναφέρει $ 33.000 (για το F-35A, σε τιμές του 2012), με την Αεροπορία να θέλει κόστος ανά ώρα πτήσης στα $ 25.000 έως το 2025.