Σύμφωνα με δήλωση του Todd Worden, Διευθυντή Πωλήσεων και Στρατηγικής της Bell, στον τομέα των προηγμένων συστημάτων κάθετης απογείωσης/προσγείωσης, στην ιστοσελίδα «The Drive», η εταιρία επαναφέρει το πρόγραμμα του μη-επανδρωμένου αεροσκάφους μεταβλητού στροφείου και πολλαπλών ρόλων V-247 Vigilant. Η προοπτική είναι η προσφορά του, με νέα σχεδίαση μικρότερου μεγέθους, στο Αμερικανικό Ναυτικό. Να σημειωθεί ότι το V-247 σχεδιάστηκε για τους Πεζοναύτες και το πρόγραμμα MAGTF (Marine Air-Ground Task Force).
Σύμφωνα με τη Bell, το V-247, στην πιο συμπαγή του έκδοση, θα μπορεί να φιλοξενείται στον ίδιο χώρο που φιλοξενείται το MH-60R SeaHawk και να εκτελεί τις ίδιες αποστολές, στο πλαίσιο του προγράμματος FVL-MS (Future Vertical Lift-Maritime Strike) του Αμερικανικού Ναυτικού. Για το πρόγραμμα MAGTF το V-247 σχεδιάστηκε με μέγιστο βάρος απογείωσης 30.000 λίβρες, ενώ για το πρόγραμμα FVL-MS έχει 28.000 λίβρες. Η μείωση έγινε, μέσω του περιορισμού των δεξαμενών καυσίμου. Η ανάπτυξη της μικρότερης έκδοσης έγινε με γνώμονα την χωρητικότητα του V-247 στο υπόστεγο των «Arleigh Burke», αλλά και σε μικρότερου εκτοπίσματος πλοία, όπως φρεγάτες.
Το V-247 μπορεί να μεταφέρει φορτίο μέγιστου βάρους 9.000 λιβρών και επιτυγχάνει τυπική ταχύτητα πλεύσης 444 χιλιόμετρα την ώρα και μέγιστη συνεχόμενη ταχύτητα 556 χιλιόμετρα την ώρα. Χωρίς ανεφοδιασμό η εμβέλεια του ανέρχεται στα 1.127 χιλιόμετρα. Οι αποστολές που μπορεί να αναλάβει είναι: Συλλογή πληροφοριών, επιτήρησης, αναγνώρισης και στοχοποίησης, πόλεμο επιφανείας, ανθυποβρυχιακό πόλεμο, ναρκοπόλεμο, αποστολές αέρος-αέρος, ηλεκτρονικό πόλεμο, έρευνας και διάσωση, διοίκηση και έλεγχο, παροχή εγγύς υποστήριξης σε αμφίβιες και χερσαίες δυνάμεις, υποστήριξης ειδικών επιχειρήσεων και παράκτια άμυνα.