Σύμφωνα με δημοσίευμα της ιστοσελίδας «Scrable» η Υπουργός Άμυνας του Βελγίου, Ludivine Dedonder, θέλει να αυξήσει τον προϋπολογισμό αμυντικών του Βελγίου κατά € 3 δισεκατομμύρια, εκ των οποίων το μεγαλύτερο μέρος θα δαπανηθεί για την προμήθεια 18 νέων ελικοπτέρων, για την αντικατάσταση των τεσσάρων εν υπηρεσία μεταφορικών ελικοπτέρων NH-90 ΤΤΗ (Tactical Transport Helicopter) και των 13 ελαφρών ελικοπτέρων A-109ABi (σε υπηρεσία από το 1992). Το μείγμα των 18 νέων ελικοπτέρων θα αφορά σε 14 ελαφρά και σε τέσσερα (4) βαρύτερα. Φαίνεται λοιπόν ότι η απόφαση του Βελγίου να αποσύρει και να διαθέσει προς πώληση τα τέσσερα (4) μεταφορικά NH-90 TTH είναι οριστική. Για τα τέσσερα NH-90 NFH (NATO Frigate Helicopter) ναυτικής συνεργασίας δεν υπάρχει πρόθεση αντικατάστασης τους. Το θέμα της απόσυρσης και πώλησης των βελγικών NH-90 TTH είχε δει το φως της δημοσιότητας τον Ιούνιο του 2020.
Το 2007 το Βέλγιο υπέγραψε σύμβαση για την προμήθεια οκτώ (8) NH-90, εκ των οποίων τέσσερα (4) ΝΗ-90 TTH και ισάριθμα ΝΗ-90 NFH, με δικαίωμα προαίρεσης για δύο (2) ακόμα ΝΗ-90 TTH. Το πρώτο βελγικό NH-90 ΤΤΗ πέταξε για πρώτη φορά το Σεπτέμβριο του 2012, ενώ το πρώτο ελικόπτερο, ένα ΝΗ-90 NFH, παραδόθηκε τον Αύγουστο του 2013. To πρώτο ΝΗ-90 TTH παραδόθηκε τον Οκτώβριο του 2013, ενώ και τα οκτώ (8) ελικόπτερα είχαν παραδοθεί μέχρι τις αρχές του 2015. Ο λόγος της βελγικής απόφασης απόσυρσης των ελικοπτέρων είναι το υψηλό επιχειρησιακό κόστος και η χαμηλή διαθεσιμότητα. Τον Ιούνιο του 2020, εκτός της είδησης για την απόφαση του Βελγίου να αντικαταστήσει τα NH-90 TTH και τα A-109ABi, αναφέρθηκε ότι για τα 14 νέα ελαφρά ελικόπτερο η επικρατέστερη επιλογή είναι το ευρωπαϊκό H-145M και ότι το χρονοδιάγραμμα αναφέρει ότι τα πρώτα NH-90 TTH θα αποσυρθούν το 2024.