Σύμφωνα με «Tweet» του Tim Martin, συντάκτη αεροπορικών θεμάτων του «Shepard News» το πρόγραμμα του Αμερικανικού Ναυτικού για ενσωμάτωση σύμμορφων δεξαμενών καυσίμου στα F/A-18E/F Block.3 Super Hornet τέθηκε σε αναστολή. Σύμφωνα με την ανάρτηση τον περασμένο Ιανουάριο το Αμερικανικό Ναυτικό ζήτησε επίσημα από την Boeing να σταματήσει τις εργασίες ενσωμάτωσης σύμμορφων δεξαμενών καυσίμου στα αεροσκάφη. Η ιστοσελίδα «The Drive», η οποία ανέλυσε το θέμα, επικοινώνησε με τη Διοίκηση Αεροπορικών Συστημάτων Ναυτικού (NAVAIR : Naval Air Systems Command) η οποία επιβεβαίωσε την είδηση και ότι η Boeing σταμάτησε τις εργασίες κατόπιν εντολής του Αμερικανικού Ναυτικού στις 6 Ιανουαρίου του 2021. Επιβεβαίωσε επίσης ότι τα F/A-18E/F Block.3 Super Hornet θα έχουν την υποδομή για σύμμορφες δεξαμενών καυσίμου, για πιθανή ενσωμάτωση στο μέλλον.
Σε ερώτηση για τους λόγους της απόφασης η NAVAIR επικαλέστηκε τεχνικά και δομικά προβλήματα, τα οποία προέκυψαν κατά τη διάρκεια δοκιμών που έγιναν σε αεροπλανοφόρο. Ωστόσο, η Boeing δήλωσε ότι οι σύμμορφες δεξαμενές καυσίμου προσφέρονται στον Καναδά και τη Φιλανδία, μαζί με το F/A-18E/F Block.3 Super Hornet, κάτι που σημαίνει ότι τα προβλήματα προκύπτουν από τη χρήση του αεροσκάφους από αεροπλανοφόρο. Ίσως το αεροσκάφος με σύμμορφες δεξαμενές καυσίμου δεν μπορεί να απορροφήσει τη μεγάλη δομική καταπόνηση κατά την απογείωση και την προσγείωση. Οι σύμμορφες δεξαμενές καυσίμου θα αύξαναν την εμβέλεια του αεροσκάφους κατά 160-320 χιλιόμετρα, ανάλογα με το φόρτο, ενώ θα αφαιρούσε και την ανάγκη μεταφοράς δύο εξωτερικών δεξαμενών καυσίμου, άρα θα απελευθερωθούν δύο σημεία ανάρτησης οπλισμού στην άτρακτο.