Σύμφωνα με δημοσιεύματα της ιστοσελίδας «Real Clear Defense», ο Αμερικανικός Στρατός παλινωδεί στο ζήτημα της αναβάθμισης των CH-47F Chinook, κάτι που ενέχει βιομηχανικές και επιχειρησιακά ρίσκα. Το 2017 ο Αμερικανικός Στρατός ανακοίνωσε την πρόθεση του να αναβαθμίσει τα CH-47F Chinook. Το αίτημα έγινε δεκτό και οι προβλεπόμενη χρηματοδότηση εγκρίθηκε. Το 2018 όμως ο Αμερικανικός Στρατός ενημέρωσε την Boeing ότι ο προϋπολογισμός για την αναβάθμιση των ελικοπτέρων έχει δαπανηθεί για άλλα προγράμματα και ότι σκέφτεται να ακυρώσει το πρόγραμμα. Ωστόσο, μια τέτοια απόφαση δεν είναι τόσο απλή, ούτε μπορεί να αποφασιστεί χωρίς σκέψη από τη νέα κυβέρνηση, διότι ενέχει και πολιτικό κόστος λόγω της πιθανής απώλειας θέσεων εργασίας. Υπάρχουν όμως και επιχειρησιακοί λόγοι, οι οποίο αφορούν στην ικανότητα του Αμερικανικού Στρατού να μεταφέρει μεγάλα φορτία σε μεγάλες αποστάσεις.
Αρχικά, σύμφωνα με την Boeing, η ακύρωση του προγράμματος αναβάθμισης των CH-47F Chinook μπορεί να επιφέρει απώλεια 18.000 θέσεων εργασίας, διότι η ελάχιστη παραγωγή, για να είναι διατηρήσιμη η γραμμή παραγωγής, είναι τα 18 ελικόπτερα το έτος. Αν ο Αμερικανικός Στρατός ακυρώσει τελικά το πρόγραμμα αναβάθμισης και επιμείνει μόνο στις εξειδικευμένες εκδόσεις θα πρέπει να υπάρχουν πωλήσεις από ο εξωτερικό, για να παραμείνει ανοιχτή η γραμμή παραγωγής. Αν τελικά δεν προχωρήσει το πρόγραμμα αναβάθμισης και η γραμμή παραγωγής μείνει ανοιχτή, διότι παράλληλα κατασκευάζει και τις ατράκτους των V-22 Osprey, τότε θα υπάρξει αύξηση του κόστους για τις ατράκτους των V-22 Osprey, άρα και για το ίδιο το σύστημα, διότι τα κόστη λειτουργίας του εργοστασίου θα διαμοιραστούν σε μικρότερο όγκο παραγωγής.
Από την άλλη, το ελικόπτερο είναι το βαρύτερο σε υπηρεσία στον Αμερικανικό Στρατό και δεν υπάρχει πρόγραμμα αντικατάστασης του τουλάχιστον μέχρι το 2060. Στην έκδοση Block.2 τα ελικόπτερα θα ενσωματώνουν νέους έλικες κατασκευασμένους με συνθετικά υλικά νέας τεχνολογίας, η χρήση των οποίων θα προσφέρει στα ελικόπτερα αυξημένη ικανότητα ανέλκυσης βάρους. Επιπλέων θα ενσωματώνουν βελτιωμένο σύστημα ελέγχου πτήσης, πιο εργονομικές δεξαμενές καυσίμου, βελτιωμένο ηλεκτρικό σύστημα κ.ά. Στο μεταξύ, η ανάπτυξη της έκδοσης Block.3, η οποία θα αποτελεί αναβάθμιση των εκδόσεων Block.2 και MH-47G αναμένεται να ξεκινήσει στα τέλη της τρέχουσας δεκαετίας, με πιθανότερο το έτος 2027, ενώ η ένταξη σε υπηρεσία προσδιορίζεται για τα τέλη της δεκαετίας του 2030 ή τις αρχές της δεκαετίας του 2040.
Στην έκδοση Block.3 τα CH-47 Chinook αναμένεται να παραμείνουν σε υπηρεσία έως τη δεκαετία του 2060. Ένα πρόγραμμα αντικατάστασης του θα κοστίσει περισσότερα, σε σχέση με την αναβάθμιση του. Σύμφωνα με το Κογκρέσο, αν τα ελικόπτερα δεν αναβαθμιστούν στο επίπεδο Block.2 δεν θα μπορούν να μεταφέρουν τα οχήματα JLTV (διάδοχο των HMMWV). Ομοίως, στην τρέχουσα διαμόρφωση του το ελικόπτερο δεν μπορεί να μεταφέρει βαριά φορτία σε συνθήκες μεγάλου ύψους και υψηλής θερμοκρασίας, όπως στη Νοτιοανατολική Ασία και τον Περσικό Κόλπο, εκεί που οι ΗΠΑ έχουν ισχυρούς ανταγωνιστές και συμφέροντα. Να σημειωθεί ότι οι δαπάνες ανάπτυξης της Block.2 έχουν καταβληθεί και, σύμφωνα με το ισχύον χρονοδιάγραμμα, τα πρώτα ελικόπτερα της έκδοσης θα ενταχθούν σε υπηρεσία μόλις ολοκληρωθούν οι δοκιμές, με επιθυμητό έτος το 2022 (συνολικά ο Αμερικανικός Στρατός θέλει 473 CH-47F Block.2 Chinook συν άλλα 69 εξειδικευμένων εκδόσεων).