Στις 29 Μαρτίου το Υπουργείο Άμυνας της Γαλλίας ανακοίνωσε ότι η Υπουργός Florence Parly υπέγραψε τη σύμβαση για τη ναυπήγηση της δεύτερης και της τρίτης φρεγάτας τύπου FDI (Frégate de défense et d’ intervention), γνωστή και ως Belh@rra, μια από τις προτάσεις που διεκδικούν το ελληνικό πρόγραμμα ναυπήγησης τεσσάρων νέων φρεγατών. Το συμβόλαιο αφορά στη ναυπήγηση των πλοίων «Amiral Louzeau» και «Amiral Castex», ενώ το πρώτο πλοίο («Amiral Ronarc’h») βρίσκεται σε φάση ναυπήγησης (δεν έχει καθελκυστεί ακόμα). Η υπογραφή της συγκεκριμένης σύμβαση εντάσσεται στο πλαίσιο της υλοποίησης της σύμβασης-πλαίσιο που υπογράφηκε το 2017 για τη ναυπήγηση συνολικά πέντε Belh@rra. Σύμφωνα με το ισχύον χρονοδιάγραμμα η πρώτη Belh@rra θα παραδοθεί το 2024, ενώ η δεύτερη και η τρίτη Belh@rra το 2025. Σε υπηρεσία οι Belh@rra θα αντικαταστήσουν τις φρεγάτες «La Fayette», ενώ με τη ναυπήγηση τους το Γαλλικό Ναυτικό θα καλύψει την απαίτηση του για 15 σύγχρονες φρεγάτες (πέντε Belh@rra, οκτώ FREMM και δύο Horizon).
Οι γαλλικές Belh@rra έχουν εκτόπισμα 4.460 τόνους, μήκος 122 μέτρα και πλάτος 17,7 μέτρα. Ενσωματώνουν σύστημα πρόωσης CODAD (Combined Diesel and Diesel) μέγιστης ισχύος 42.900 ίππων. Επιτυγχάνουν μέγιστη ταχύτητα 27 τόνους (50 χιλιόμετρα την ώρα), ενώ με ταχύτητα πλεύσης 15 κόμβους (28 χιλιόμετρα την ώρα) η εμβέλεια ανέρχεται στα 5.000 ναυτικά μίλια (9.260 χιλιόμετρα). Οι απαιτήσεις επάνδρωσης είναι 110 άτομα συν 15 άτομα αεροπορικό πλήρωμα. Οι κύριοι αισθητήρες είναι το ραντάρ πολλαπλού ρόλου Sea Fire, το συρόμενο σόναρ CAPTAS-4 και το σόναρ γάστρας Kingklip Mk.1115, το ολοκληρωμένο ψηφιακό σύστημα επικοινωνιών Aquilon και το προηγμένο, ολοκληρωμένο σύστημα ηλεκτρονικού πολέμου Sentinel. Στη γαλλική διαμόρφωση τα πλοία θα ενσωματώνουν ένα κύριο πυροβόλο των 76 χιλιοστών τύπου OTO Melara Super Rapid, δύο πυροβόλα των 20 χιλιοστών, οκτώ βλήματα κατά πλοίων MM-40 Block.3C Exocet, 16 αντιαεροπορικά βλήματα Aster-15/30 και βλήματα προσβολής στόχων εδάφους SCALP-Naval και τορπίλες MU-90.