Το δέκατο από τα 13 συνολικά υποβρύχια κλάσης Soryu καθέλκυσε η Ιαπωνία. Η καθέλκυση πραγματοποιήθηκε στα ναυπηγεία KHI (Kawasaki Heavy Industries) στο Κόμπε.
Τα υποβρύχια κλάσης Soryu είναι συμβατικά υποβρύχια τα οποία ναυπηγούν τα ναυπηγεία ΚΗΙ σε συνεργασία με τα ναυπηγεία MHI (Mitsubishi Heavy Industries) για λογαριασμό του Πολεμικού Ναυτικού της Ιαπωνίας.
Το SS-510 Shoryu άρχισε να ναυπηγείται τον Ιανουάριο του 2015 και αναμένεται να ενταχθεί σε υπηρεσία τον Μάρτιο του 2019.
Το όλο πρόγραμμα ξεκίνησε τον Μάρτιο του 2005 με την έναρξη ναυπήγησης του πρώτου πλοίο (SS-501 Soryu). Το πρώτο υποβρύχιο καθελκύστηκε το Δεκέμβριο του 2007 και παραδόθηκε τον Μάρτιο του 2009, ενώ το όγδοο υποβρύχιο (SS-508 Sekiryu) παραδόθηκε τον Μάρτιο του 2017. Το ένατο υποβρύχιο (SS-509 Seiryu), το οποίο καθελκύστηκε τον Οκτώβριο του 2016 αναμένεται να παραδοθεί τον Μάρτιο του 2018.
Το 11ο και το 12ο υποβρύχιο, τα οποία θα πρέπει να παραδοθούν τον Μάρτιο του 2020 και τον Μάρτιο του 2021 αντίστοιχα, θα ενσωματώνουν νέους συσσωρευτές ιόντων λιθίου με αποτέλεσμα να έχουν αυξημένη ικανότητα παραμονής κάτω από τη θάλασσα.
Τα υποβρύχια κλάσης Soryu είναι τα μεγαλύτερα συμβατικά υποβρύχια σε υπηρεσία στον κόσμο με εκτόπισμα 2.900 τόνων στην επιφάνεια ή 4.200 τόνων σε κατάδυση και μήκος 84 μέτρα.
Ενσωματώνουν σύστημα πρόωσης ανεξάρτητης του αέρα (AIP : Air-Independent Propulsion) και τεχνολογίες απόκρυψης του ίχνους (stealth). Επιτυγχάνουν μέγιστη ταχύτητα υποθαλάσσιας πλεύσης 20 κόμβους την ώρα (37 χιλιόμετρα την ώρα). Το μέγιστο επιχειρησιακό βάθος είναι τα 900 μέτρα.
Διαθέτει έξι τορπιλοσωλήνες HU-606 διαμετρήματος 533 χιλιοστών με 30 τορπίλες Type-89 μέγιστου βεληνεκούς 50 χιλιομέτρων ως απόθεμα (έξι έτοιμες προς βολή και 24 σε αποθήκευση) και αριθμό βλημάτων κατά πλοίων UGM-84 Harpoon.