Στις 3 Ιουνίου, το Υπουργείο Άμυνας της Αυστραλίας εξέδωσε Αίτημα για Πληροφορίες (RFI : Request for Information) με αντικείμενο την προμήθεια ενός νέου αεροσκάφους προχωρημένης εκπαίδευσης (LIFTS : Lead-in Fighter Training System). Τα νέα αεροσκάφη θα αντικαταστήσουν 33 Hawk Mk.127, της βρετανικής BAE Systems, τα οποία βρίσκονται σε υπηρεσία εδώ και 21 χρόνια, από το 1999. Η καταληκτική ημερομηνία κατάθεσης προτάσεων έχει οριστεί η 31η Ιουλίου του 2020, ενώ το όλο πρόγραμμα ονομάζεται «Project AIR 6002». Πιθανοί ενδιαφερόμενοι είναι το T-7A Red Hawk, της αμερικανικής Boeing και της σουηδικής Saab, το T-50 Golden Eagle της νοτιοκορεατικής KAI (Korean Aerospace Industries), το M-346FA Master της ιταλικής Leonardo και το Scorpion της αμερικανικής Textron.
Όπως ανακοίνωσε το Υπουργείο Άμυνας της Αυστραλίας το πρόγραμμα αφορά στην προμήθεια 30-35 νέων αεροσκαφών, ενώ αναμένεται να κοστίσει περί τα $ 4-5 δισεκατομμύρια με χρόνο αποπληρωμής της περίοδο 2022-2033, κάτι που σημαίνει ότι η υπογραφή του συμβολαίου και η καταβολή της προκαταβολής θα ξεκινήσει το 2022, στην καλύτερη περίπτωση, ενώ οι παραδόσεις των νέων αεροσκαφών προσδιορίζεται για το 2024-2025 περίπου. Το συμβόλαιο της προμήθειας των 33 Hawk Mk.127 υπογράφηκε το 1997, ενώ τα αεροσκάφη άρχισαν να παραδίδονται το 1999 (12 κατασκευάστηκαν στη Μεγάλη Βρετανία και 21 στην Αυστραλία, αντικατέστησαν τα αεροσκάφη MB-326). Τα αεροσκάφη ενσωματώνουν κινητήρα Adour 871 της Rolls-Royce.
Το 2019 τα αεροσκάφη ολοκλήρωσαν το πρόγραμμα αναβάθμισης Project AIR-5438 LIFCAP (Lead-In Fighter Capability Assurance Program). Το πρόγραμμα ξεκίνησε το 2014 (το πρώτο αναβαθμισμένο αεροσκάφος παραδόθηκε το 2017) και αναβάθμισε τα Hawk Mk.127 σ’ ένα επίπεδο κοντά στην έκδοση Hawk Mk.128 (ATJ : Advanced Jet Trainer). Με το πρόγραμμα LIFCAP τα αυστραλιανά Hawk Mk.127 απόκτησαν νέο ραντάρ, σύστημα ηλεκτρονικού πολέμου, σύστημα ψηφιακών χαρτών, σύστημα προειδοποίησης προσέγγισης εδάφους (EGPWS : Enhanced Ground Proximity Warning System), σύστημα αποφυγής σύγκρουσης (TCAS : Traffic Collision and Avoidance System) και νέους εξομοιωτές.
Τα αναβαθμισμένα Hawk Mk.127 διατηρούν τη δυνατότητα τους να φέρουν οπλισμό, δυνατότητα που δεν έχουν τα Hawk Mk.128. Ωστόσο, το πρόγραμμα αναβάθμισης δεν επέφερε αλλαγή στον κινητήρα (τα Mk.128 ενσωματώνουν τους κινητήρες Adour 951), κάτι που αποδείχθηκε λανθασμένη επιλογή, σύμφωνα με έκθεση του ADBR (Australian Defence Business Review), καθώς οι κινητήρες Adour 871 παρουσιάζουν φαινόμενα κόπωσης, τα οποία έχουν οδηγήσει και σε καθήλωση αεροσκαφών στο έδαφος.